9 Nis 2013 #1 profesör # 12 Şub 2010 14,986 551,818 Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. Sevgili bay_x şahsında Tüm çizgi roman tutkunlarına Saygılarımla
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. Sevgili bay_x şahsında Tüm çizgi roman tutkunlarına Saygılarımla
9 Nis 2013 #2 Bay_X Onursal Üye 30 Haz 2012 1,671 18,820 Kitap en sevdiğim hediyedir. Bir de çok sevdiğim bir büyüğümden gelmişse, manevi değeri çok daha farklı olur... Sonsuz şükran ve saygılarımı sunarım.
Kitap en sevdiğim hediyedir. Bir de çok sevdiğim bir büyüğümden gelmişse, manevi değeri çok daha farklı olur... Sonsuz şükran ve saygılarımı sunarım.
10 Nis 2013 #3 cngz1 Aktif Üye 3 Ara 2011 0 9,632 İstanbul Güzel bir western. Arşivimin en iyi köşesini hazırladım ona Teşekkürler Profesör
11 Nis 2013 #4 yeryüzü Yönetici 3 Eki 2011 18,086 92,096 hiçbiryerde :) Western aleminde en çok görülen isim herhalde "Kid" veya "Kit"tir, "kittir lan" gibi oldu ya neyse... Teşekkürler profesör üstat...
Western aleminde en çok görülen isim herhalde "Kid" veya "Kit"tir, "kittir lan" gibi oldu ya neyse... Teşekkürler profesör üstat...