Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
"Bugün, günün ağardığını nasıl görüyorsam, uzaktan, bütün Doğu milletlerinin de uyanışını öyle görüyorum. Bağımsızlık ve özgürlüğüne kavuşacak olan çok kardeş ulus vardır. Onların yeniden doğuşu, kuşkusuz ilerlemeye ve refaha yöneliş olacaktır. Bu uluslar bütün güçlüklere ve engellere karşın muzaffer olacaklar ve kendilerini bekleyen geleceğe ulaşacaklardır. Sömürgecilik ve emperyalizmyeryüzünden yok olacak ve yerlerine, uluslar arasında hiçbir renk, din ve ırk ayrımı gözetmeyen yeni bir uyum ve işbirliği çağı egemen olacaktır."
Bu müthiş satırlar bilin kime ait ? Yaaaa bu satırlar Atatürk'e ait. Şimdi anladınız mı ABD ve Avrupa emperyalistleri ve onun yerli işbirlikçileri neden Atatürk'ü sevmiyor , istemiyor... Ulus Devletin ABD ve İsraile engel olduğunu günümüzde açık açık söylendiği için sanırım dikkat eden anlamıştır Atatürk'ü neden istemedikleri. Onu olanakları olsa tarihten silecekler. Belleklerden silecekler....
Vurgu ve vargı : Sevgili Atatürk ne yazık ki öngörülerin şimdilik gerçekleşmedi. 1970 li yıllarda çok yaklaşıldı. Sonra her şey tersine döndü. Ne yazık ki şimdilik geleceğe kaldı bu görüşlerin gerçekleşmesi. Bu böyle diye Atatürk'ün görüş , istek ve düşünceleri şimdilik gerçekleşmemiş olması bu görüşlerin yanlış olduğunu göstermez. Görüşler doğru ve gelecekte mutlaka gerçekleşecektir.