Zagor Piu Serisi Maceraları [PDF]

FETHA

Kıdemli Üye
7 Haz 2019
145
761
Zagor Più Serisi

Bilindiği üzere "Maxi Zagor" serisi, İtalya'da 41 sayı yayınlandıktan sonra hem adını hem formatını değiştirerek "Zagor Più" (Daha Fazla Zagor) adıyla devam etmektedir. Zagor Più Serisi Türkiye'de Lâlkitap tarafından türkçe olarak "Zagor+" adıyla yayınlamaktadır. Bu seriyi Lâlkitap'ten takip ediyorum. Fakat satın aldıklarımı, sonra okurum diye bir kenara atmışım. Şimdi fırsat buldukça okumaya çalışıyorum. Kitapları okudukça; macera özeti, sayfa sayısı, yazar-çizer bilgileri, yayın tarihi, karakterler, kapak resimleri ve macera resimleri gibi bilgileri bir PDF dosyasında arşivliyorum. Çünkü bu kitapları bir defa okuduktan sonra daha uzun yıllar boyunca okuyacağımı sanmıyorum. Hatırlatıcı olması kabilinden okuduğum zaman böyle resimli özet yapmayı niyet ettim. İlgisini çekenler olabilir diye forumda da paylaşmak istedim. Maceralar yayınlandıkça, ben de okudukça PDF i güncelleyeceğim.

***
Zagor Più 1
Più serisinin ilk kitabı, 5 maceradan oluşan "Dörtgöz'den Hikâyeler" adlı sayıdır. Bunlardan biri ana maceradır. Diğer 4 macera bu ana macera içerisinde anlatılan hikâyelerdir.

Dörtgöz'den Öyküler
[Ana Macera]

rrn0g8o6slx3parbg.jpg

Zagor Più Serisi Maceraları
 
Son düzenleme:

FETHA

Kıdemli Üye
7 Haz 2019
145
761
Zagor Più 2
Gizemler Bataklığı


8r1vcr04jrm5s83bg.jpg

Konu ve Senaryo: Antonio Zamberletti
Çizimler: Alessandro Chiarolla
Kapak: Alessandro Piccinelli

Lennox Kalesine ait askeri birlik, aldığı görev gereği Fort Corey’deki bataklığa girmiş, ama hepsi orada katledilmiştir. Sadece Çavuş Bennett yaralı olarak tek başına kurtulmuştur. Olayın tek şahidi olan Bennett’in anlattığı “Bataklık Kadını” hikâyesine Poe’den başkası inanmamaktadır. Poe, bataklık bölgesine araştırma amacıyla gidebilmek için Zagor’dan yardım ister. Fakat Küçük Joey’in bataklıkta kaybolması bir anda olayın rengini değiştirir. Artık araştırma seyahati, bir kurtarma operasyonuna dönüşür. Bazıları içinse bir öldürme operasyonu! Bataklık Kadını’nın gölgesinde, farklı amaçlarla bataklığa giren insanların macerasına şahit olacağız.

Zagor Più Serisi Maceraları
 
Son düzenleme:

FETHA

Kıdemli Üye
7 Haz 2019
145
761

Zagor Più 3

Avcılar Toplantısı

Zagor Piu (Zagor+) serisinin bu üçüncü sayısında beş küçük macera var. Biri ana macera , diğer dördü ise bu ana macera içinde anlatılan hikâyeler.

fpjl3oj5g3ko7a57g.jpg

Yayın Tarihi: 20/11/2021

1. Avcılar Toplantısı

(Ana Macera)

Konu ve Senaryo: Moreno Burattini
Çizimler: Stefano Voltolini
Kapak: Alessandro Piccinelli
Sayfa Sayısı: 30

Çiftlik hayatının kendisine uygun olmadığını düşünen Rupert, avcılığa başlamaya karar vermiştir. Bu sebeple bir iki ay evvel Darkwood’a gelen Rupert, Darkwood avcılarının geleneksel yıllık toplantısına katılır. Zagor henüz toplantıya gelmemiştir. Zagor’u beklerken, avcılar Rupert’e onunla ilgili hikayeleri anlatmaya başlayacaklardır. Önce Jim Baker, sonra Rochas birer macera anlatırlar. Dostlarımız toplantı yerine geldiklerinde üçüncü macerayı Zagor, son macerayı ise Doc Lester anlatır. Bu dört ürkütücü hikâyeyi dinledikten sonra kaygılanan Rupert, avcılık fikrini gözden geçirmek durumunda kalacaktır.

2. Dolunay Canavarı

(1. Hikâye)

Yazan: Luigi Mignacco
Çizimler: Walter Trono
Sayfa Sayısı: 40

Likantropi üzerine araştırmalar yapmak üzere New Elath kasabasına gelen Profesör Von Hagen (Harding), dolunaylı bir gecede kurt adam tarafından öldürülür. Onondagalar’ın tamtamlarını duyan Zagor bölgeye gelir. Kasabalılar cinayetin Onondaga yerlileri tarafından işlendiğini düşünmektedir. Oysa Onondaga şefi ile büyücüsünün dediğine göre Yeni Elath kurulmadan önce topraklarında kurt adam görülmemiştir. Kurt adam bölgeye beyazlarla beraber gelmiştir. Zagor gerçeği araştırmaya koyulur.

3. Bir Noel Şarkısı

(2. Hikâye)

Yazan: Luca Montagliani
Çizimler: Arturo Lozzi
Sayfa Sayısı: 40

Zagor ile Çiko, yıllar sonra tekrar Lonely Town'a gelirler. O'hara Ana'nın lokantasında Specter Lake ve Bob Luster adında iki kişiyle tanışırlar. İki adam dünyanın değişik yerlerinden toplanmış değişik nesneleri mütevazi bir bedel karşılığında Almanca “Wunderkammer” diye adlandırılan Harikalar Odası’nda sergilemektedir. Bob ile Specter, dağlık bir arazide buldukları bir yaratık yavrusunu da yanlarında gizlice getirmişlerdir. Ne var ki yavrunun annesi olan efsanevi yaratık “Geyik Kadın” da yavrusunun peşinden kasabaya gelmiş ve kasaba ahalisine saldırmaktadır.

NOT: Dostlarımızın Lonely Town kasabasına ve O’hara Ana’nın Lokantasına ikinci gelişidir bu. Daha önce “Noel Soygunu” [Zagor 54] adlı macerada yine bir noel zamanı bu kasabaya gelmişlerdi.

4. Lanetli Bölük

(3. Hikâye)​

Yazan: Marcello Bondi
Çizimler: Antonella Vicari
Sayfa Sayısı: 40

Wakeman Kalesinden birkaç kilometre ötedeki madenden patlama sesleri gelmiştir. Binbaşı Lake bir düzine askerle oraya gitmiş fakat madene girdiklerinde dev örümcekler tarafından ısırılıp onların kölesi durumuna gelmişlerdir. Güneş ve Ay ışığına dayanamadıkları için madenden çıkamayan örümceklerden aldıkları telepatik komutlara uyarak onlara besin sağlamak amacıyla kurban insanlar getirmeye başlamışlardır. Dostlarımız da, Darkwood ormanının kıyısındaki çayırlıkta rastladıkları yolunu kaybetmiş bir kervana yardım ederken, bölgeye gelen kale askerleri tarafından güvenlik bahanesiyle kaleye davet edilmişlerdir. Askerlerin niyetlerinden habersiz olan dostlarımız ve kervan ahalisi ölüme doğru gitmektedirler.

5. Hayaletli Maden

(4. Hikâye)

Yazan: Diego Paolucci
Çizimler: Luca Dell'Uomo
Sayfa Sayısı: 40

Madenciler artık tünellere girmek istemiyorlar. Çünkü orada, bir kaç ay önce meydana gelen bir çökme sırasında ölen madencilerin hayaletlerinin bulunduğunu söylenmektedirler. Kazadan kurtulan tek madenci olan ve adeta delirmiş olan Albert Craig, hayalet söylemini yaymıştır. Albay Bifford’un ısrarı üzerine, yardım talebinde bulunan maden şirketinin sahibi Bay Wesker ile görüşmeye gelen Zagor, ardından madenci eşi Anna Wintur ile görüşür. Anna, Zagor’dan kocasının cesedini getirmesi ister. Craig'in peşine düşen Zagor onun peşinden madene girer.

Macera görselleri PDF dosyasına eklenerek dosya güncellenmiştir.

Zagor Più Serisi Maceraları

 
Son düzenleme:

FETHA

Kıdemli Üye
7 Haz 2019
145
761

Zagor Più 4

Uğuldayan Sular


8ts0c0wrj5fygyd7g.jpg

Yayın Tarihi: 22/02/2022
Konu ve Senaryo: Luca Barbieri
Çizimler: Emanuele Barison
Kapak: Alessandro Piccinelli
Sayfa Sayısı: 190

ÖZET

Bir grup silah kaçakçısını Darkwood’dan beri takip eden dostlarımız, tüfeklerin izinde Michigan’ın kuzeyine gelmişlerdir. Mackinan Kalesinden Rhymes Kalesine takviye kuvvet ve malzeme götüren bir kafileyi isyancı Potawatomi yerlilerinin saldırısından kurtaran dostlarımız kafileyle beraber Rhymes Kalesine sığınırlar. Potawatomiler ellerinde son model silahlarla bölgede dehşet saçmaktadırlar. Çiftlikleri saldırıya uğrayan çiftçiler de Rhymes Kalesine sığınmaktadır. Fakat herkes kaleye varabilecek durumda değildir. Scott Pryor’in karısı Jean, bebek bekliyor ve doğum yakınlaştığı için kaleye yolculuk yapamamaktadır. Pryor Ailesi için yardım isteğiyle kaleye gelen Sam Ay Kurdu adlı melez genç, Kale Komutanı Binbaşı Hudson’dan olumlu cevap alamayacaktır. Zira yardıma gönderecek kadar fazla askeri yoktur ve kalede sığınmacılar vardır. Pryor Ailesini kaderine terketmeye razı olmayan Zagor, hamile Jean’ı, Rhymes Kalesine doğru akan Kayıp Nehir üzerinden sal ile götürmeye çalışacaktır.

NOT
[Yerli İsyanının Hikâyesi]
Vadideki beyazlar yaz sonunda Potawatomilerin kutsal saydığı bölgede ağaç kesmeye başlamıştır. Binbaşı Hudson onları durdurmak için hiçbir şey yapmaz. Bunu üzerine Potawatomilerin Reisi Adizoke, beyazları uyarır. Fakat beyazlar oradan gitmek yerine Reis’i tehdit edip aşağılayıcı davranışta bulunurlar. Adizoke, beyazlarla olan barış sürecini tehlikeye atmamak için durum daha kötüleşmesin diye oradan ayrılsa da Reis’in oğlu Nan-Quin bunu kendine yediremez ve babasını aşağılayan adamı bulup onu döver ve mallarını çalıp götürür, evini yakar. Adizoke, barışı bozacak hareket yaptığı için oğlunun Kaleye gidip çaldığı malları ve buna ilaveten oğluna ait şahsi malları da o adama verilmek üzere kale komutanına teslim etmesini ister. Komutanın oğlunu bağışlayacağını düşünür fakat Komutan Binbaşı Hudson, Nan-Quin’i ipte sallandırır ve cesedini iki gün boyunca herkesin göreceği bir yere asıp vadideki bütün kızılderililere gözdağı verir. Adizoke oğlunun cesedini gizlice kan dökmeden kaçırıp onu defneder. Bunun üzerine Hudson, kaleye kadar gelip onu küçük düşürdüklerini düşünüp yerlilerin çadırlarına saldırmaya ve masum insanları katletmeye başlar. Böylece Potawatomi yerlilerini isyana götüren süreç tetiklenir.

Bilgiler ve Macera görselleri PDF dosyasına eklenerek dosya güncellenmiştir.

Zagor Più Serisi Maceraları

 
Son düzenleme:

FETHA

Kıdemli Üye
7 Haz 2019
145
761
Zagor Più 5
Gitar Jim’den Öyküler

ewufv8s9yqi3pbt7g.jpg



Gitar Jim’den Öyküler
[ Ana Macera ]

Konu ve Senaryo: Moreno Burattini
Çizimler: Stefano Voltolini
Kapak: Alessandro Piccinelli
Sayfa Sayısı: 30

ÖZET

Dört adam, evlenmek isteyip ama kendisini beğenecek birini bulamayan Claw isimli bir adama satmak için güzel bir yerli kızı babasından koparıp götürmektedirler. Bu squaw hırsızları, kızın babasını sarhoş edip, yanına bazı eşyalar da bırakıp kızını kendi rızasıyla satmış süsü verirler. Bundan hoşnut olmayan kız kaçmasın diye ellerini bağlamışlardir. Gitar Jim, çaresiz squawı kurtarmak için Zagor ile yaptıkları plana uygun olarak onların mola verdikleri yere gelir. Jim, Zagor gelene kadar onları oyalamak için, şarkı söyleme karşılığında sofralarında konuk olurken onlara Zagor ile ilgili dört adet hikâye anlatır.

Ormanda Kaçış
[ 1. MACERA ]

Yazan: Mirko Perniola
Çizimler: Mauro Laurenti
Sayfa Sayısı: 40

ÖZET

Gitar Jim, üç arkadaşıyla birlikte ormanda bir düzlükte otururken Darkwood'a kuzeyden, Kanada sınırından inen bir grup öncü yerlinin saldırısına uğrar. Arkadaşları ölse de kendisi son anda Zagor'un yetişmesiyle kurtulur. Çetenin diğer mensuplarından kaçarken bir mağaraya saklanırlar. Tam öldürülmek üzereyken elinde gitar ile Çiko yardımlarına yetişir.

Doludizgin
[ 2. MACERA ]


Yazan: Moreno Burattini
Çizimler: Alessandro Chiarolla
Sayfa Sayısı: 40

ÖZET

Güzel Norma Freund, uzun zamandır bankadaki kasasında önemli bir belge saklamaktadır. Dedesinin dedesine ait olan, aile evlerini inşa ettikleri toprakların onlara ait olduğunu gösteren ve dönemin koloni valisi tarafından imzalanmış bir tapu! Bulundukları yerden bir demiryolu geçecektir ve etrafındaki bütün araziler, şirket tarafından sahiplerinden güzellikle veya zorla satın alınmıştır. Norma'nın arazisi ise diğerlerine göre en geniş ve en stratejik noktada yer alıyor. Doğduğu evi terketmek istemeyen Norma tek başına tehditlere direnmektedir. Karşı taraf son hamle olarak toprakların Norma'ya ait olmadığını gösteren sahte belgeler düzenlemiştir. Norma bir hafta içinde elindeki tapuyu New York'a ulaştıramazsa evi açık artırma ile satılacak ve şirket te satın alacaktır. Zagor'un bir dostunun eşi olan Norma, Zagor'dan yardım ister. Zagor, onun evine doğru doludizgin gitmekteyken maskeli üç adamdan kaçmakta olan Norma ile karşılaşır ve kurtarır. Norma, tapuyu gerekli yere ulaştırması için Zagor'a teslim eder.

Dönüş Yolu
[ 3. MACERA ]


Yazan: Riccardo Secchi
Çizimler: Fabrizio De Fabritiis
Sayfa Sayısı: 40

ÖZET

Çiko ile birlikte ormanda Rainy Cliff'e doğru yol almakta olan Zagor, yolda Sour Creek köyüne saldırmak üzere olan kalabalık bir Cayuga savaşçısı grubunu görmüştür. Çiko'yu en yakın kaleye haberdar etmek için gönderen Zagor, yolda karşılaştığı Mark Sanders isimli adam ile birlikte köy ahalisini uyarmaya gider. Daha önce bu köyde bulunmuş olan Mark, eski gençlik günahlarının kefaretini bir derece ödemek için yaşlılığında tekrar köye dönmüştür. Ve köyü Cayugalara karşı savunarak düşündüğünden daha fazlasını yapacaktır.

[ Mark'ın günahı ]
Bağımsızlık Savaşı döneminde William Johansen adlı genç bir asker bir süreliğine izin almış ailesinin yanına dönmektedir. Yoldaki bir handa onu gören Mark, onu öldürüp paralarını ve üniformasını çalar. Sour Creek'teki ailesinin yanına gidip William'ın savaşta kahramanca öldüğünü söyler ve bir süre onların yanında yaşar. Sonra bir gece ansızın zavallı ailenin bir kaç parça eşyasını ve kilisenin haçını çalarak kaçar. İlerleyen yıllarda pişman olan Mark, çalışarak biriktirdiği ve çaldığı paranın iki katı kadar miktarı, William'ın hayatta kalan ailesine ve kilise haçını da yerine iade etmek için köye geri döner.


Soygundan Sonra
[ 4. MACERA ]


Yazan: Francesco Matteuzzi
Çizimler: Dante Bastianoni
Sayfa Sayısı: 40

ÖZET

Karısı tarafından evinden kovulmuş olan Reginald, üç arkadaşıyla birlikte bir bankayı soyup geçici olarak evinin yakınındaki kulübeye sığınırlar. Burada paraları bölüşüp herkes kendi yoluna gidecektir. Fakat Reginald, açgözlülük edip paraların tamamını arabaya yükleyip daha sonra gelip almak üzere bir yere saklayıp kaçar. Ne var ki kızı Alice de gizlice arabaya binmiştir ve babasının parayı sakladığı yeri öğrenmiştir. Arkadaşları durumu farkedince Reginald'ın ve kızının peşine düşerler. Bu kovuşturmaya yolda rastlayan Zagor, baba ve kızını kurtarıp eski bir misyona sığınırlar. Reginald'ın uydurduğu hikayeye inanan ve masum olduğunu zanneden Zagor, diğer üç hayduta karşı ona yardım ederken hikâyeden kuşkulanmaya başlar.

NOT
Bu versiyonda, Zagor Piu maceralarının İtalya'da ve Türkiye'de güncel yayınlanma durumunu topluca gösteren özet tablo eklenmiştir.

Bilgiler ve Macera görselleri PDF dosyasına eklenerek dosya güncellenmiştir.

Zagor Più Serisi Maceraları

 

FETHA

Kıdemli Üye
7 Haz 2019
145
761
Cehennem Kardeşliği
[ Zagor Più 6 ]


hzjdik1v39hrjmm5g.jpg


Konu ve Senaryo : Antonio Zamberletti
Çizimler : Marcello Mangiantini
Kapak : Alessandro Piccinelli
Sayfa Sayısı : 190

ÖZET

Eski Afrika efsaneleri isithfuntela'dan bahseder. Ölü, yüzyıllar boyunca ve dünyanın bir köşesinden diğerine dolaşırken basitçe “büyücü” olarak adlandırılan insanlar tarafından uygulanan karanlık ayinler sayesinde hayata geri çağrılır. Bu büyücülerden biri güçlerini, Darkwood bölgesi civarında uzun yıllar önce öldürülerek yokedilmiş “Kardeşlik” namıyla bilinen bir suikastçı çetesinin adamlarını hayata çağırmak için kullanmak zorunda kalır. Hayata dönen, sıradan silahlara yenilmeyen ve gözlerini nefret bürümüş olan bu haydutlar, Darkwood’a dehşet saçmadan önce onlarla yüzleşmek ve durdurmak zorunda kalacak olan Zagor'u karşılarında bulurlar.

***********
Darkwood Hikayeleri / Zaman Makinesi
[ Zagor Più 7 ]

zxag77gdq1ev65x5g.jpg


Zaman Makinesi
[ Zagor Più 7A ]

Konu ve Senaryo : Antonio Serra
Çizimler : Stefano Voltolini
Sayfa Sayısı : 30

ÖZET

Zagor, Başka Yer ajanlarından Profesör Jesse’yi Darkwood’a çağırmıştır. Çimlerden arınmış bir dairevi alanı göstermek istemektedir. Bu dairenin bir özelliği var. Güneş battıktan sonra birkaç saniyeliğine burada bir küre görünmekte ve yok olmaktadır. Zagor ve Çiko, buluşma yerine gelen Profesör Jesse ve ekibini Dairelik alana götürürken onlara dört adet maceralarını anlatacaklardır. Dördüncü macerada, görünüp saklanan küreye niçin “Zaman Makinesi” adı verildiğini de izah edecektir.

Korku Çiftliği
[ Zagor Più 7B ]

Konu ve Senaryo : Francesco Testi
Çizimler : Raffaele Della Monica
Sayfa Sayısı : 40

ÖZET

Zagor anlatıyor... Dostlarımız, Zagor’un daha önce sadece bir defa uğramış olduğu Red Sunset Köyüne gelirler. Fakat Köyün aniden terkedilmiş bir halde olduğunu anlarlar. Etrafı kolaçan ederken direğe bağlanmış bir adam görürler. Hayvan maskesi takan canavar görünümlü bir grup insan tarafından karısı ve kızı kaçırılmıştır. Adam yaralı olduğu için Zagor'dan yardım ister. Zagor tek başına peşlerine düşer. İntihar etmiş Doktor’un günlüğünden gitmesi gereken yeri öğrenmiştir. Peki bu maskeli adamlar kimdir?

Shawnee Toprakları
[ Zagor Più 7C ]

Konu ve Senaryo : Antonio Zamberletti
Çizimler : Marco Torricelli
Sayfa Sayısı : 40

ÖZET

Shawnee Kabilesinin geleneklerine göre küçük bir çocuğun yetişkinliğe adım atması için Kollayıcı Ruhunu görmesi gerekmektedir. Hikayemizin kahramanı küçük Ehly de, babası tarafından Kollayıcı Ruhunu aramaya gönderilmiştir. Ama Rüzgârlı Dağların eteklerindeki Taş Kapıyı geçmemesini de sıkı sıkı tenbihler ona. Yoksa “Mahaler” adındaki devasa puma ile karşılaşacaktır. Fakat Ehly, kapıyı geçer. Diğer taraftan Zagor ve Çiko; dört kızılderiliyi öldürmüş, yanlarındaki kürkleri çalmış ve Rüzgarlı Dağlara doğru yol almakta olan Zane Wilbourne ve çetesinin peşinden oraya gitmektedir. Küçük Ehly, Kollayıcı Ruhunu görebilecek midir?

Çukur
[ Zagor Più 7D ]

Konu ve Senaryo : Moreno Burattini
Çizimler : Paolo Bisi
Sayfa Sayısı : 40


ÖZET

Cayugaların Reisi Kawuge, kendi arazilerinden geçen beyazları düşman kabul edip yakalayıp diri diri derin bir çukura atmaktadır. Aldığı duyumlar üzerine çukura doğru giden Zagor, Cayuga savaşçıları tarafından çukura atılmak üzere olan Yaşlı Jonas’ı kurtarsa da, torunu Kevin atılmıştır bile. Çatışmadan, yaralı halde kurtulup kaçan savaşçı Seuka, yakındaki köylerine koşup Reis Kawuge’yi durumdan haberdar eder ve hemen gelip çukuru kuşatırlar. Kawuge, birkaç savaşçıyı Kevin’i çıkarmak için çukura inmiş olan Zagor’un peşinden çukura gönderir. İlginç şekilde çukur, yerlilerin de farkında olmadıkları bir şekilde, içeriden çok geniş ve güneş ışığıyla aydınlanan bir mağaraya açılmaktadır. Zagor peşindeki savaşçılardan kurtulabilecek midir?

Gelecekten Gelen Adam
[ Zagor Più 7E ]

Konu ve Senaryo : Antonio Serra
Çizimler : Fabiano Ambu
Sayfa Sayısı : 40

ÖZET

Üzerinde özel uzay kıyafeti olan, gelecekten zamanımıza gelmiş Roxton adlı bir adamın cesedine denk gelen Zagor, ceset üzerinde kendisine gönderilmiş mesajı dinler: İleri teknoloji ile geçmiş zamana ait görüntüleri tarayan ekip, Hellingen diye bir dâhinin varlığını ve her defasında Zagor adlı birinin onu alt ettiğini görmüştür. Zellar adlı ekip üyesi, Zagor'u öldürüp Hellingen'in önündeki engeli ortadan kaldırmak amacıyla küresel bir zaman makinesine binerek geçmişe gelmektedir.

**************

Şeytanın Maskesi
[ Zagor Più 8 ]

meal9tbr1dklxyg5g.jpg


Konu ve Senaryo : Alessandro Russo
Çizimler : Esposito Bros
Kapak : Alessandro Piccinelli
Sayfa Sayısı: 190

ÖZET

Yüzüne gülümseyen örtü takarak çetesiyle soygun yapan adamın banka soygunu girişimi bu sefer başarısız olmuştur. Ölmek üzereyken Yüzü Olmayanlar Meclisi üyelerinden bir büyücü tarafından ona bir maske yapılmıştır. Sırıtan bir maskenin arkasına saklanan ve Zagor'un kendi gücüyle yenemeyeceği bu acımasız düşman; artık dokunduğu insanların yüzünü eritmekte, kızılderililerin tabiriyle yüzlerini silmekte ve uğursuz bir gülümseme bırakmaktadır.

Bilgiler ve Macera görselleri PDF dosyasına eklenerek dosya güncellenmiştir.

Zagor Più Serisi Maceraları
 
Üst