12 Haz 2020 #1 A Ayberk. Çeviri & Balonlama 24 Şub 2020 17 756 Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
12 Haz 2020 #2 BlackBishop Çeviri & Balonlama 16 Eki 2010 2,072 22,265 Denizli - İstanbul X-Men'le ilgili her şeyi severim ancak Emma Frost'u nam-ı diğer White Queen'i daha kötü olduğu, Hellfire Club üyesi olduğu dönemlerden beri severim. Paylaşım ve emek için Teşekkürler... Son düzenleme: 12 Haz 2020
X-Men'le ilgili her şeyi severim ancak Emma Frost'u nam-ı diğer White Queen'i daha kötü olduğu, Hellfire Club üyesi olduğu dönemlerden beri severim. Paylaşım ve emek için Teşekkürler...
13 Haz 2020 #3 direnc11 Yönetici 11 May 2009 10,476 41,099 İstanbul Değerli katkılarınız için çok teşekkür ediyorum. Başarılı ve keyifli çalışmalarınızın devamını beklemekteyim.
Değerli katkılarınız için çok teşekkür ediyorum. Başarılı ve keyifli çalışmalarınızın devamını beklemekteyim.