CYLO
Aktif Üye
- 8 Haz 2025
- 291
- 1,796
Melih üstadım eli kalem tutan herkesin kendine özgü çizgileri vardır. Tekrar denemeniz dileğiyle. Selamlar...Böyle çizimlerle uğraşanlara bayılıyorum, eskiden çocukken yada ilk gençlik yıllarımda bende yapmaya çalışırdım, daha sonra yeteneğim olmadığını anlayınca bıraktım. Elinize emeğinize sağlık.