Ses 1976 Sayı 5 ( 31 Ocak 1976 )

dedo11

Onursal Üye
8 Nis 2013
2,467
7,342

Sayın murtaza5 ;

"Tek eksiğim çocuk. Doğanın en güzel duygusu olan anneliği tatmak istiyorum. Vücudumun bozulması, film çevirememem benim için önemli değil. Kocam ve çocuğum yanımda olduktan sonra gerisi ilgilendirmiyor beni."
Bu sözleri Gülşen Bubikoğlu söylüyor..."


"-- Simemadan bir teklif alırsanız kabul eder misiniz?

-- Daha geçenlerde bir film şirketi, oldukça büyük bir para karşılığında teklifte bulundu... Fakat kesinlikle koşullar ne olursa olsun film çevirmeyeceğim. Sinema benim için artık geçmişte kaldı.
.........
-- Her şeyden elinizi ayağınızı çektiğiniz zaman nasıl bir yaşam düşlüyorsunuz?

-- Bir çitlik... Yalnız bana ait olan, herkesten uzak, sade bir hayat... Tek amacım bu... Bugünlerde şehir dışında böyle bir arsa almak istiyorum."

Buradaki sorulara yanıt veren kişi Zeki Müren ....


Emeğine ve paylaşım isteğine teşekkür ederim...




 
Üst