Mikrop Sayı 43 ( 11 Ocak 1979 )

Melih41

Yönetici
4 Ağu 2012
3,836
59,498
m9aa2x.jpg


 

sarkomer

Yönetici
18 Ağu 2009
13,588
315,064
Sahiden de "mikrop" bir dergi bu (!)...

Emekleriniz ve paylaşımınız için teşekkür ediyorum Sayın "Melih41";
saygılarımla...

52308R.gif
 

siyahmurat

Aktif Üye
22 Eyl 2011
296
778
Gırgır'dan ayrılıp Mikrop'u çıkardıklarında ikinci bir Gırgır'ımız oldu diye sevinmiştik o zamanlar.Mizah anlayışı biraz değişik olsa da sevmiştik Mikrop'u.
Teşekkürler üstat.
 

yeryüzü

Yönetici
3 Eki 2011
18,082
92,074
hiçbiryerde :)
Mikrop, sıradan olana karşı olmasıyla
bana göre çok değerli bir dergiymiş.
Teşekkürler üstadım, eline, gönlüne sağlık.
 
Üst