6 Mar 2015 #1 G ghostofsparta Yeni Üye 19 May 2014 17 10 Merhaba Sensei ABİ acaba new 52 Deadthstroke çevirebilir misin? Çok havalı ve güzel bir karakter olup okumayı çok isterim düşünür müsün?
Merhaba Sensei ABİ acaba new 52 Deadthstroke çevirebilir misin? Çok havalı ve güzel bir karakter olup okumayı çok isterim düşünür müsün?
6 Mar 2015 #2 D drtvader Yeni Üye 14 Şub 2010 20 33 Gotham Noir diye bir sayı var.. Çevirisen çok seviniriz..Saygılar