22 Ara 2019 #1 murtaza5 Yönetici 15 Tem 2009 15,713 463,683 Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. Saygılarımla.
22 Ara 2019 #2 Baltimora Yönetici 16 Nis 2009 9,866 40,066 İstanbul Her gün bir "Dalga" sayısına alıştığımızdan gözümüz yollar kalmıştı. Teşekkürler Murtaza Ağabey..
22 Ara 2019 #3 Beymelikli18 Onursal Üye 26 Eyl 2014 20,410 58,818 Kendi Koltuğunda Teşekkürler Murtaza üstadım. Dalgaları özlemiştik. Hele eskiden radyoda ibreyi değiştirirken büyüklerimiz; "Şu frekansa çevir." demeyip "Şu dalgaya getir." diyorlardı. Moderatör tarafında düzenlendi: 23 Ara 2019
Teşekkürler Murtaza üstadım. Dalgaları özlemiştik. Hele eskiden radyoda ibreyi değiştirirken büyüklerimiz; "Şu frekansa çevir." demeyip "Şu dalgaya getir." diyorlardı.