Bloemen Pieter (1657-1720)
Onun resimler üretimi, doğurgandı; Çoğu, figürler ve hayvanlarla manzaralar, kamplar ve dinlendiren yolcular ve hayvanlar, askeriye ve tür sahneleri ve at pazarlarıyla karavan sahneleridir. O, onun hem de, diğer sanatçılar tarafından işler için sağladığı onun en iyi boyayan hayvanlarındaydı. İtalya'da onun dönemi, onun kariyerinden en başarılıydı, ve onun işi, onun yaşamının sonuna onun etkisinin izlerine dönmeye devam etti. Bloemen'in tarzının dikkatli şekilde, 'Hayvanlardan sakin-yaşamların, açar, Italianate, bir veya iki anıtla 'Romanı taşımak için çevreyi güzelleştirir' atmosfer ve daha kasvetli grilere karşılaştırılan figürlerin kostümlerinin canlı boyası gruplandığı minibüsün karakteristiği, ve sürüler ve yıkıntıların kahverengileri. Tipik işler, Romen meydanının yıkıntılarında büyükbaş hayvanın bir sürüsünü kapsar (Karlsruhe, Staatl. Ksthalle); Bir pandantif içme-yeriyle bir demirci (Her iki Roma, Zingone priv. Çukur.); Bir Romen manzarasında biniciler (1700; Dresden, cevher? Ldegal. Alte Meister); Bir karavan (1704; Madrid, Prado); Bir süvari kampı (1708; Roma, arkadaş olur. Barberini); Ve Romen yıkıntılarının arasında pazar (1710; Dresden, Gemaldegal. Alte Meister.). Onun çizimleri, çoğunlukla manzaralardır,
Onun resimler üretimi, doğurgandı; Çoğu, figürler ve hayvanlarla manzaralar, kamplar ve dinlendiren yolcular ve hayvanlar, askeriye ve tür sahneleri ve at pazarlarıyla karavan sahneleridir. O, onun hem de, diğer sanatçılar tarafından işler için sağladığı onun en iyi boyayan hayvanlarındaydı. İtalya'da onun dönemi, onun kariyerinden en başarılıydı, ve onun işi, onun yaşamının sonuna onun etkisinin izlerine dönmeye devam etti. Bloemen'in tarzının dikkatli şekilde, 'Hayvanlardan sakin-yaşamların, açar, Italianate, bir veya iki anıtla 'Romanı taşımak için çevreyi güzelleştirir' atmosfer ve daha kasvetli grilere karşılaştırılan figürlerin kostümlerinin canlı boyası gruplandığı minibüsün karakteristiği, ve sürüler ve yıkıntıların kahverengileri. Tipik işler, Romen meydanının yıkıntılarında büyükbaş hayvanın bir sürüsünü kapsar (Karlsruhe, Staatl. Ksthalle); Bir pandantif içme-yeriyle bir demirci (Her iki Roma, Zingone priv. Çukur.); Bir Romen manzarasında biniciler (1700; Dresden, cevher? Ldegal. Alte Meister); Bir karavan (1704; Madrid, Prado); Bir süvari kampı (1708; Roma, arkadaş olur. Barberini); Ve Romen yıkıntılarının arasında pazar (1710; Dresden, Gemaldegal. Alte Meister.). Onun çizimleri, çoğunlukla manzaralardır,



