14 Eyl 2017 #2 memogianni Süper Üye 26 Haz 2011 894 1,879 İstanbul Başarılı olmuş. Güzel görünüyor. Eline sağlık.
14 Eyl 2017 #3 abolardis Onursal Üye 12 Şub 2011 6,645 25,125 Renklendirme müthiş olmuş bence profesyonel işi olmuş.Elleriniz dert görmesin Ümit Kaptan severek okuduğum bir eser.Selamlarımızla.
Renklendirme müthiş olmuş bence profesyonel işi olmuş.Elleriniz dert görmesin Ümit Kaptan severek okuduğum bir eser.Selamlarımızla.
15 Eyl 2017 #4 enger66 Onursal Üye 26 Eyl 2010 1,038 3,445 Elinize sağlık, üstad... Tarzını beğendim...