Michael Maschka
Nördlingen sanatçının yaşam müzikal repertuarı geniştir. bir ressam, grafiker ve heykeltraş olarak O'nun beceri, eve ve test yurtdışına yapılan sergide bir çalışma fazla 20 yıl vardır. Dahası, Maschka gibi yeni sorunlarla nesnelerin tasarımı olarak çeşme ve mimari tasarımlar ve takılar ile çalıştı. onun sanatsal çalışmanın başlangıç noktası, iç ve dış görüntüler arasında yazışmalar tespiti yatıyor. görünür kılmak gerekiyor Maçları. Bu kez, önceden mantıksal bilinçsiz kelime olduğundan Maschka görünür yapma sürecinde Rumların ya da Almanlar, Hıristiyan ve simya sembolizmi olan mitler üzerine çekiyor ki, sadece mantıklı. Böylece, arketip mesajları Maschka gerçek kaynak eser. resim rafine bir tarzda formüle edilmiş, onların sır ve izleyici büyülenmiş bazen coşkulu duygusallık arasında hareket. renk ve teknik mükemmellik ustaca kullanımı mesajın inanılırlığını hizmetinde burada.terör temsil yılında uzlaşmacı jest ve üstün armoniler ve tersi, her zaman onun resimlerinde güzellik bir şey anlaşılmaz buluyor: Son olarak, eserlerindeki Maschka izleri ruhu, yapışan bu mükemmellik.
Nördlingen sanatçının yaşam müzikal repertuarı geniştir. bir ressam, grafiker ve heykeltraş olarak O'nun beceri, eve ve test yurtdışına yapılan sergide bir çalışma fazla 20 yıl vardır. Dahası, Maschka gibi yeni sorunlarla nesnelerin tasarımı olarak çeşme ve mimari tasarımlar ve takılar ile çalıştı. onun sanatsal çalışmanın başlangıç noktası, iç ve dış görüntüler arasında yazışmalar tespiti yatıyor. görünür kılmak gerekiyor Maçları. Bu kez, önceden mantıksal bilinçsiz kelime olduğundan Maschka görünür yapma sürecinde Rumların ya da Almanlar, Hıristiyan ve simya sembolizmi olan mitler üzerine çekiyor ki, sadece mantıklı. Böylece, arketip mesajları Maschka gerçek kaynak eser. resim rafine bir tarzda formüle edilmiş, onların sır ve izleyici büyülenmiş bazen coşkulu duygusallık arasında hareket. renk ve teknik mükemmellik ustaca kullanımı mesajın inanılırlığını hizmetinde burada.terör temsil yılında uzlaşmacı jest ve üstün armoniler ve tersi, her zaman onun resimlerinde güzellik bir şey anlaşılmaz buluyor: Son olarak, eserlerindeki Maschka izleri ruhu, yapışan bu mükemmellik.
































