13 Kas 2019 #1 murtaza5 Yönetici 15 Tem 2009 15,692 463,275 Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. Saygılarımla.
13 Kas 2019 #2 Beymelikli18 Onursal Üye 26 Eyl 2014 20,398 58,806 Kendi Koltuğunda Ellerinize sağlık Murtaza üstadım.
14 Kas 2019 #3 O orgunvaran Onursal Üye 15 Şub 2016 841 1,788 Sanırım 6. Sayıyıda koyunca bu is tamamdir
14 Kas 2019 #4 kuriboh Süper Üye 23 Ağu 2018 548 1,229 şu an dünya'da Teknoloji' yi en iyi Amerika' lılar kullanır, bizimkiler dalga geçer. 007' Filminde soğuk savaş' ı bitirdiler.
Teknoloji' yi en iyi Amerika' lılar kullanır, bizimkiler dalga geçer. 007' Filminde soğuk savaş' ı bitirdiler.
15 Kas 2019 #6 O orgunvaran Onursal Üye 15 Şub 2016 841 1,788 ustad ocak 2016 6 nolu sayıyıda koyarsanz tadından ynmeyecek