John Frederick Peto (1854 – 1907)
Peto Philadelphia, Pennsylvania, doğdu ve Pennsylvania Akademisi Güzel Sanatlar Harnett aynı zamanda okudu.yıllık sergiler düzenli Philadelphia Akademisi'nde resim sundu.1889 yılında Island Heights, New Jersey, o karanlıktır hayatının geri kalanı için çalıştı tatil beldesinde taşındı.O ve eşi mevsimsel yatılı olarak aldı, o şehrin kampında canlanma toplantılarında oynarken kornet iş bulmuş, ve o turistlerin yaptığı resimleri satarak gelir desteklenmiş.ömrünü bir galeri sergisi olmadı.onun resimleri sırf yenilik ve aldatmaca olarak eleştirmenler tarafından kalkık verildi.insan algısı, trompe l'oeil ressam yanılabilirlik Kötüye göre kurallar kümesi tarz özgü nesneleri gösteriyor.Peto ve Harnett gerek, ve onların gerçek boyutunda kendi resimlerinde nesneleri temsil nesneleri nadiren boyama kenarına tarafından kesildi, bu izleyiciye o tasviri gerçek değildi görsel bir ipucu sağlayacak gibi.Ama asıl teknik cihaz sığ bir alana konu düzenlemek için, göz gerçek derinlik görmeden derinlik önermek nesnelerin gölge kullanıyordum.Peto resimlerinde, genellikle daha az teknik vasıflı Harnett's daha dikkate, daha soyut, daha sıradışı renk kullanımı ve çoğu zaman güçlü bir duygusal rezonans vardır.Peto resimlerinde konu en şeylerin sıradan oluşuyordu: tabanca, nal, kağıt, anahtar, kitap bitleri ve benzeri.
Peto Philadelphia, Pennsylvania, doğdu ve Pennsylvania Akademisi Güzel Sanatlar Harnett aynı zamanda okudu.yıllık sergiler düzenli Philadelphia Akademisi'nde resim sundu.1889 yılında Island Heights, New Jersey, o karanlıktır hayatının geri kalanı için çalıştı tatil beldesinde taşındı.O ve eşi mevsimsel yatılı olarak aldı, o şehrin kampında canlanma toplantılarında oynarken kornet iş bulmuş, ve o turistlerin yaptığı resimleri satarak gelir desteklenmiş.ömrünü bir galeri sergisi olmadı.onun resimleri sırf yenilik ve aldatmaca olarak eleştirmenler tarafından kalkık verildi.insan algısı, trompe l'oeil ressam yanılabilirlik Kötüye göre kurallar kümesi tarz özgü nesneleri gösteriyor.Peto ve Harnett gerek, ve onların gerçek boyutunda kendi resimlerinde nesneleri temsil nesneleri nadiren boyama kenarına tarafından kesildi, bu izleyiciye o tasviri gerçek değildi görsel bir ipucu sağlayacak gibi.Ama asıl teknik cihaz sığ bir alana konu düzenlemek için, göz gerçek derinlik görmeden derinlik önermek nesnelerin gölge kullanıyordum.Peto resimlerinde, genellikle daha az teknik vasıflı Harnett's daha dikkate, daha soyut, daha sıradışı renk kullanımı ve çoğu zaman güçlü bir duygusal rezonans vardır.Peto resimlerinde konu en şeylerin sıradan oluşuyordu: tabanca, nal, kağıt, anahtar, kitap bitleri ve benzeri.




