Jan Davidsz De Heem (1606 -1684)
De Heem, Hollanda'da natürmortun en büyük ressamlarının biriydi, nesnelerin doğru bir gösterisiyle beraber rengin bir parlaklık ve uyumunu birleştirmek: Çiçekler, onların bütün değişikliğinde; Avrupalı ve tropikal meyveler; Istakozlar ve istiridyeler; Kelebekler ve pervaneler; Taş ve metal; Salyangozlar ve deniz kabukları. Onun işlerinin bir kısmı, bolluğun göstermeleridir; Diğerleri, sadece bir çiçek zinciri veya bir çiçek demeti. O çoğunlukla, bir ahlak dersini taşıyacaktı, veya bir özdeyişi resimleyecekti: Otun altında dolanan yalan söylüyor olan bir yılan; Çiçekte bitkilerde bir kafatası. Altın ve gümüş fincanlar veya maşrapalar, dünyevi malların kibrinden fikir verendir. Kurtuluş, kinayeli olarak çiçeklerin ortasında bir kadeh olarak görülür, ve bir çelenkte bir Hz.İsa figürlü haç olarak ölüm. Bazen de Heem, boyadı, yalnız, veya diğerleriyle, meyve veya çiçeklerin çelenklerinde Meryemler veya portreler. Onun imzası, değişti: İnitial (J. De Heem f.) onunki, veya (IOANNES DE HEEM F.) Johannes, veya onun babasının ismi, onun kendisininkine bitişik oldu (J.D. De Heem f.). O ara sıra, (A. i65i gibi) bir tarihi sağladı, özellikle onun en iyi işiyle.
De Heem, Hollanda'da natürmortun en büyük ressamlarının biriydi, nesnelerin doğru bir gösterisiyle beraber rengin bir parlaklık ve uyumunu birleştirmek: Çiçekler, onların bütün değişikliğinde; Avrupalı ve tropikal meyveler; Istakozlar ve istiridyeler; Kelebekler ve pervaneler; Taş ve metal; Salyangozlar ve deniz kabukları. Onun işlerinin bir kısmı, bolluğun göstermeleridir; Diğerleri, sadece bir çiçek zinciri veya bir çiçek demeti. O çoğunlukla, bir ahlak dersini taşıyacaktı, veya bir özdeyişi resimleyecekti: Otun altında dolanan yalan söylüyor olan bir yılan; Çiçekte bitkilerde bir kafatası. Altın ve gümüş fincanlar veya maşrapalar, dünyevi malların kibrinden fikir verendir. Kurtuluş, kinayeli olarak çiçeklerin ortasında bir kadeh olarak görülür, ve bir çelenkte bir Hz.İsa figürlü haç olarak ölüm. Bazen de Heem, boyadı, yalnız, veya diğerleriyle, meyve veya çiçeklerin çelenklerinde Meryemler veya portreler. Onun imzası, değişti: İnitial (J. De Heem f.) onunki, veya (IOANNES DE HEEM F.) Johannes, veya onun babasının ismi, onun kendisininkine bitişik oldu (J.D. De Heem f.). O ara sıra, (A. i65i gibi) bir tarihi sağladı, özellikle onun en iyi işiyle.









