James Childs
"Sargent'in draması, Ingres'in arıtması, ve klasik Hollywood çekiciliğinin bir koşusu"diye portreleri tanımlanır.Kalabalık çocukları, akademik izlenimci soyun kırılmamış çizgisinde geçmek için öğretir. O, dokuz yıl tasarımın ulusal akademisinde öğretti, ve onun özel stüdyosunda geçmiş on iki yıl boyunca öğretti, Atlantik'in çeken akademisi. Onun işi, büyük mecazi özel toplamaların çoğu tarafından toplanır, ve Minnesota'dan Porto Riko'ya müze toplamalarındadır. Onun duvar resimlerinin biri, onun portrelerinin, Umbria'da kalelerde görülebildiği Washington, D.C.'de Smithsonian'da Amerikalı tarihin ulusal müzesinde sürekli bir yerleştirmedir, Normandy'da şatolar, ve beşinci bulvarda evler ve Manhattan'da park bulvarı. 2002'in Eylül& Ekimi'nde o, ilk olarak şimdiye kadar Kensington'un Londra'nın kraliyetle ilgili seçim bölgesinde lord Leightonu'nun Hollanda park stüdyosunda boyamak için davet edilen oturan-sanatçıydı. Leighton, kalabalık çocuklarının bir kahramanıdır. Olaylar ve sergiler, bu olayın etrafında planlandı. Onun bütün işinde onun macerası, bütün doğada güzelliğin kaynağı için bir aramadır. Onun niyeti, hiçbir akademik personel olmak değildir, ne de izlenimci, ama öyle klasik bakış açısını tekrar canlandırmak için bu etkileri kullanmak, 5inci'nin sanatçıları tarafından tanımladı. Yüzyıl, Atina'da B.C.E..klasik Yunan idealizmin modern bir melezi olarak tanımlanabilir, "Grandeninkinin, ve 19uncu'nun büyük Fransız akademik ustalarının arıtmasının olduğu zevk alma. Yüzyıl Fransa. Onun rengi, doğaya onun kişisel tepkisi ile, Boston izlenimciliğine ve Fransız-izlenimcilik sonrasına telkin edilir.
"Sargent'in draması, Ingres'in arıtması, ve klasik Hollywood çekiciliğinin bir koşusu"diye portreleri tanımlanır.Kalabalık çocukları, akademik izlenimci soyun kırılmamış çizgisinde geçmek için öğretir. O, dokuz yıl tasarımın ulusal akademisinde öğretti, ve onun özel stüdyosunda geçmiş on iki yıl boyunca öğretti, Atlantik'in çeken akademisi. Onun işi, büyük mecazi özel toplamaların çoğu tarafından toplanır, ve Minnesota'dan Porto Riko'ya müze toplamalarındadır. Onun duvar resimlerinin biri, onun portrelerinin, Umbria'da kalelerde görülebildiği Washington, D.C.'de Smithsonian'da Amerikalı tarihin ulusal müzesinde sürekli bir yerleştirmedir, Normandy'da şatolar, ve beşinci bulvarda evler ve Manhattan'da park bulvarı. 2002'in Eylül& Ekimi'nde o, ilk olarak şimdiye kadar Kensington'un Londra'nın kraliyetle ilgili seçim bölgesinde lord Leightonu'nun Hollanda park stüdyosunda boyamak için davet edilen oturan-sanatçıydı. Leighton, kalabalık çocuklarının bir kahramanıdır. Olaylar ve sergiler, bu olayın etrafında planlandı. Onun bütün işinde onun macerası, bütün doğada güzelliğin kaynağı için bir aramadır. Onun niyeti, hiçbir akademik personel olmak değildir, ne de izlenimci, ama öyle klasik bakış açısını tekrar canlandırmak için bu etkileri kullanmak, 5inci'nin sanatçıları tarafından tanımladı. Yüzyıl, Atina'da B.C.E..klasik Yunan idealizmin modern bir melezi olarak tanımlanabilir, "Grandeninkinin, ve 19uncu'nun büyük Fransız akademik ustalarının arıtmasının olduğu zevk alma. Yüzyıl Fransa. Onun rengi, doğaya onun kişisel tepkisi ile, Boston izlenimciliğine ve Fransız-izlenimcilik sonrasına telkin edilir.














