Hildebrandt Eduard (1818—1868)
babasına çırak olarak hizmet etti,ilk olarak, Danzig'de onun babasının, yapmış olduğu gibi ve 1838'de o, Berlin'e gittiği gibi boyamayı çalıştı,Yetersiz sanatsal yetenekten dolayı deniz ressamı Wilhelm Krause'nin bir öğrencisi oldu (1803-64). 1840'ta o, İskandinavya, İngiltere ve İskoçya'ya çalışma yolculuklarını üstlendi, ve o takip eden yıl, Paris'e gitti. O, altı ay Eug stüdyosunda harcadı? Ne Isabey, suluboyada boyamanın onun tekniğini öğrenmek. Bu, onun sanatsal gelişmesi için şekil veren bir dönemdi, ve Isabey'in etkisi, onun daha geç yağlıboyası ve suluboyalarında ısrar edecekti. Paris'te o, çoğunlukla manzaraları boyarken, ama hem de sahneler ve deniz manzarası resimlerini barındırır. 1843'te o, onun, (1769-1859) Alexander von Humboldt'u karşıladığı Berlin'e döndü, kimle o, yakın bir arkadaşlığı beğendi. Humboldt boyunca, o, (Rio de Janeiro koyu, 1844; Berlin, Alte N.G.) Rio de Janeiro'nun bir görüşünü boyaması için Frederick William IV'den bir komisyonu aldı, ve o, orada 1844'te vardı, Brezilya'nın daha fazla keşfi için bir üs olarak şehri kullanmak. O, Boston yolu tarafından Almanya'ya döndü, Philadelphia, New York, bizon ve Niagara, düşer, plein-havanın bir çantasını onla getirmek, suluboyada çalışır, ve kurşunkalem ve tebeşir (Mesela nehir ve dağlarla çevreyi güzelleştir, 1844; Berlin, Alte N.G.). Bunlar, şehirlerin panoramalarından dayanır; Sömürgeci binalar, limanlar ve yerli yerleşimlerin görüşleri; Manzaralar ve tür sahneleri; Ve birkaç bitki ve balığa ek olarak sakinlerin çalışmaları. Skeçlerden, onun, (Mesela Rio de Janeiro'da günbatımı, 1851; Hamburg, Ibero Amerika Ver. Hamburg'a borçta, Ksthalle) birkaç resmi uyguladığı Güney Amerika'da yaptı,
babasına çırak olarak hizmet etti,ilk olarak, Danzig'de onun babasının, yapmış olduğu gibi ve 1838'de o, Berlin'e gittiği gibi boyamayı çalıştı,Yetersiz sanatsal yetenekten dolayı deniz ressamı Wilhelm Krause'nin bir öğrencisi oldu (1803-64). 1840'ta o, İskandinavya, İngiltere ve İskoçya'ya çalışma yolculuklarını üstlendi, ve o takip eden yıl, Paris'e gitti. O, altı ay Eug stüdyosunda harcadı? Ne Isabey, suluboyada boyamanın onun tekniğini öğrenmek. Bu, onun sanatsal gelişmesi için şekil veren bir dönemdi, ve Isabey'in etkisi, onun daha geç yağlıboyası ve suluboyalarında ısrar edecekti. Paris'te o, çoğunlukla manzaraları boyarken, ama hem de sahneler ve deniz manzarası resimlerini barındırır. 1843'te o, onun, (1769-1859) Alexander von Humboldt'u karşıladığı Berlin'e döndü, kimle o, yakın bir arkadaşlığı beğendi. Humboldt boyunca, o, (Rio de Janeiro koyu, 1844; Berlin, Alte N.G.) Rio de Janeiro'nun bir görüşünü boyaması için Frederick William IV'den bir komisyonu aldı, ve o, orada 1844'te vardı, Brezilya'nın daha fazla keşfi için bir üs olarak şehri kullanmak. O, Boston yolu tarafından Almanya'ya döndü, Philadelphia, New York, bizon ve Niagara, düşer, plein-havanın bir çantasını onla getirmek, suluboyada çalışır, ve kurşunkalem ve tebeşir (Mesela nehir ve dağlarla çevreyi güzelleştir, 1844; Berlin, Alte N.G.). Bunlar, şehirlerin panoramalarından dayanır; Sömürgeci binalar, limanlar ve yerli yerleşimlerin görüşleri; Manzaralar ve tür sahneleri; Ve birkaç bitki ve balığa ek olarak sakinlerin çalışmaları. Skeçlerden, onun, (Mesela Rio de Janeiro'da günbatımı, 1851; Hamburg, Ibero Amerika Ver. Hamburg'a borçta, Ksthalle) birkaç resmi uyguladığı Güney Amerika'da yaptı,

















Son düzenleme: