Hans Makart (1840 -1884)
Avusturyalı ressam. O, (1860-65) etkisi, Pappenheim'in Makart'ın ölümünde açık olan (1861; Viyana, hişt. Müler.) tarih ressamı Karl Theodor von Piloty'un altında Munich'te Akademie'de çalıştı. Makart, 1862'de Londra ve Paris ve 1863'te Roma'yı ziyaret etti. Papaya ait seçim (1863-5; Munich, Neue topluiğnesi.) Onun virtüöz teknik ressamlığına ek olarak dramayı taşıması için rengin cesur kullanımında Makart'ın becerisinin olduğu göstermeler. (1868; Viyana, Zentsparkasse) iki dekoratif üç parçalı tablo, modern Cupidolar, ve (1868; Schweinfurt, Samml. Sch? Fer) Florence'de salgın hastalık, (Çoğunlukla çünkü onlar, edebi bir orijinalden eksik oldu) 1868'de Munich'te sergilenen olduğu zaman Makart'a her iki ün ve uygun görmeme ifadesini getirdi. İkinci iş için onun planı (C.-1868; Aziz safra, Kstmus.; Fig. gör), kasvetli ihtişamın bir koymasına gösterir.
Avusturyalı ressam. O, (1860-65) etkisi, Pappenheim'in Makart'ın ölümünde açık olan (1861; Viyana, hişt. Müler.) tarih ressamı Karl Theodor von Piloty'un altında Munich'te Akademie'de çalıştı. Makart, 1862'de Londra ve Paris ve 1863'te Roma'yı ziyaret etti. Papaya ait seçim (1863-5; Munich, Neue topluiğnesi.) Onun virtüöz teknik ressamlığına ek olarak dramayı taşıması için rengin cesur kullanımında Makart'ın becerisinin olduğu göstermeler. (1868; Viyana, Zentsparkasse) iki dekoratif üç parçalı tablo, modern Cupidolar, ve (1868; Schweinfurt, Samml. Sch? Fer) Florence'de salgın hastalık, (Çoğunlukla çünkü onlar, edebi bir orijinalden eksik oldu) 1868'de Munich'te sergilenen olduğu zaman Makart'a her iki ün ve uygun görmeme ifadesini getirdi. İkinci iş için onun planı (C.-1868; Aziz safra, Kstmus.; Fig. gör), kasvetli ihtişamın bir koymasına gösterir.





























