Germain Ribot (1889-1973)
Antoine Vollon'un altında çalıştı, dönemin başka bir önemli ressamı ve Théodule'nin arkadaşı. Germain'in babası, hala tarihsel düzenlemelerden diziyor olan konuların çeşitli bir repertuarını gösterirken, yaşa, Germain, onun kendi natürmort resimlerini mükemmelleştirmekte onun dikkatini odakladı. Buna rağmen, sanatçılar, her bir için özel bir tarzı kurmak için onu zor hangisinin yaptığı işbirliği yapmış olabilir. Germain'in, onun kariyerinin başlangıcında onun babasının karanlık paleti ile etkilendiği açık olurken, onun resimleri gittikçe, parlak renklerle egemen oldu,Natürmort düzenlemeleri, kendisinde Germain'in, çalıştığı dönem esnasında yüksek talepteydi. Bu talep, özellikle halkta Baptiste Siméon Chardin'in sakin yaşamlarının olduğu kotun etkisiyle 1850'inkinden ilerleyen, uyarılan boyamanın bu tipinin bir canlandırması ile bakılmıştı, ve salonlarda. Germain'in resimleri, onların evleri için dekoratif resimler için arıyor olan bir orta-sınıf müşterisine konuştu. Onun sakin yaşamlarının birçoğu, kendisine göre dürüstçe gevşekçe boyanan çiçeklerin bol gruplarına gösterdi, ve koydu, karanlık bir arka plana karşı taçyapraklarda ışığın etkileri de, öyle onların çizgisel tanımından daha çok vurgular. Germain, onun koruyucularına erişilebilir olan işin ve bir konu içeriğinden serbestçe oluşturulan bir parçası olarak basit, günlük nesneler ve düzenlemeleri sunmaya çalıştı.
Antoine Vollon'un altında çalıştı, dönemin başka bir önemli ressamı ve Théodule'nin arkadaşı. Germain'in babası, hala tarihsel düzenlemelerden diziyor olan konuların çeşitli bir repertuarını gösterirken, yaşa, Germain, onun kendi natürmort resimlerini mükemmelleştirmekte onun dikkatini odakladı. Buna rağmen, sanatçılar, her bir için özel bir tarzı kurmak için onu zor hangisinin yaptığı işbirliği yapmış olabilir. Germain'in, onun kariyerinin başlangıcında onun babasının karanlık paleti ile etkilendiği açık olurken, onun resimleri gittikçe, parlak renklerle egemen oldu,Natürmort düzenlemeleri, kendisinde Germain'in, çalıştığı dönem esnasında yüksek talepteydi. Bu talep, özellikle halkta Baptiste Siméon Chardin'in sakin yaşamlarının olduğu kotun etkisiyle 1850'inkinden ilerleyen, uyarılan boyamanın bu tipinin bir canlandırması ile bakılmıştı, ve salonlarda. Germain'in resimleri, onların evleri için dekoratif resimler için arıyor olan bir orta-sınıf müşterisine konuştu. Onun sakin yaşamlarının birçoğu, kendisine göre dürüstçe gevşekçe boyanan çiçeklerin bol gruplarına gösterdi, ve koydu, karanlık bir arka plana karşı taçyapraklarda ışığın etkileri de, öyle onların çizgisel tanımından daha çok vurgular. Germain, onun koruyucularına erişilebilir olan işin ve bir konu içeriğinden serbestçe oluşturulan bir parçası olarak basit, günlük nesneler ve düzenlemeleri sunmaya çalıştı.






