Engelina Zandstra
Amsterdam'da kursları izlemekte, kazımaktayım, ipek-ekran resmi ve yapma.Son yıllar esnasında ben, boyamakta kendim konsantre oldum.Benim işim, dalgınlık ve figurationun arasında dengeler. Benim sanat şekillerim, benim başımda ve benim aklımda yaratılır. Benim yaşamım esnasında benim başımda depolanan izlenimler, benim hayal gücümün kaynağıdır. Ben bazen, sıradan objektif tesadüfte ilhamı bulurum.
Fikir, dosdoğru tuvalde çalışılır, herhangi bir öncelikli çalışma olmadan.Her resim, benim yaratıcı gelişmemde bir bağlantı olaraktır, benim kişisel tarzımın bir sınır süreci. Bu yolda benim tarz gelişmem, hızla meydana gelir. Boya, düzenleme, figuration ve dalgınlık, benim işimde sabit bileşenler değildir, ama benim manevi keşif yolculuklarıma bağlı.Mümkün olmayan veya gerçekliğin hiçbir gerçek temsili olmayan şekillerle benim büyülememin, gerçeküstücülüğün sanatının deyimiyle bağlantıları var.
Gerçeküstücülük formlarında, ve renkler, farklı anlamlara sahip olabilir. İzleyici, her renk ve her şeklin farklı anlamlarına dikkati vermek için böylece zorunludur.Benim sanatsal sezgim, akıl, kullanım şekilleri, formların şekilleriyle başlamak, ve 'El yazısı' özel benim kendiminkiyle bir resme bu görünüşlerin olduğu renkler ve birlikler.Benim resimlerimin tarzı en iyi, lirik-özet olarak tanımlanabilir.Bazen başlangıç, soyuttur, ve bazı nokta insan figürlerinde sonra, iyi duruma geliyor. İnsan varlığı sonra, daha fazla ilham için zorunludur gibi, insan ilişkilerini tanımlamak.
Ben genellikle, birbirleri tepesinde birçok ince tabakada çalışırım. Her yeni tabaka, takip eden olanı için ilhamı verir, yeni fikirlerle.Farklı tabakalar ve renklerden dolayı, acrylic boyası, derinlik ve karakteri alır.Renk, benim için çok önemlidir : rengin simyası. Bu, benim için bir resmin atmosferini tanımlar.Ben, 'Aklın manzaraları' benim resimlerimi çağırırım, çünkü onlar, reproductiodur
Amsterdam'da kursları izlemekte, kazımaktayım, ipek-ekran resmi ve yapma.Son yıllar esnasında ben, boyamakta kendim konsantre oldum.Benim işim, dalgınlık ve figurationun arasında dengeler. Benim sanat şekillerim, benim başımda ve benim aklımda yaratılır. Benim yaşamım esnasında benim başımda depolanan izlenimler, benim hayal gücümün kaynağıdır. Ben bazen, sıradan objektif tesadüfte ilhamı bulurum.
Fikir, dosdoğru tuvalde çalışılır, herhangi bir öncelikli çalışma olmadan.Her resim, benim yaratıcı gelişmemde bir bağlantı olaraktır, benim kişisel tarzımın bir sınır süreci. Bu yolda benim tarz gelişmem, hızla meydana gelir. Boya, düzenleme, figuration ve dalgınlık, benim işimde sabit bileşenler değildir, ama benim manevi keşif yolculuklarıma bağlı.Mümkün olmayan veya gerçekliğin hiçbir gerçek temsili olmayan şekillerle benim büyülememin, gerçeküstücülüğün sanatının deyimiyle bağlantıları var.
Gerçeküstücülük formlarında, ve renkler, farklı anlamlara sahip olabilir. İzleyici, her renk ve her şeklin farklı anlamlarına dikkati vermek için böylece zorunludur.Benim sanatsal sezgim, akıl, kullanım şekilleri, formların şekilleriyle başlamak, ve 'El yazısı' özel benim kendiminkiyle bir resme bu görünüşlerin olduğu renkler ve birlikler.Benim resimlerimin tarzı en iyi, lirik-özet olarak tanımlanabilir.Bazen başlangıç, soyuttur, ve bazı nokta insan figürlerinde sonra, iyi duruma geliyor. İnsan varlığı sonra, daha fazla ilham için zorunludur gibi, insan ilişkilerini tanımlamak.
Ben genellikle, birbirleri tepesinde birçok ince tabakada çalışırım. Her yeni tabaka, takip eden olanı için ilhamı verir, yeni fikirlerle.Farklı tabakalar ve renklerden dolayı, acrylic boyası, derinlik ve karakteri alır.Renk, benim için çok önemlidir : rengin simyası. Bu, benim için bir resmin atmosferini tanımlar.Ben, 'Aklın manzaraları' benim resimlerimi çağırırım, çünkü onlar, reproductiodur































