Edward Beyer (1820-1865)
Ondokuzuncu yüzyılın ikinci ve üçüncü dönem boyunca, büyük Manzaralar sanat popüler, yayım erişilebilir formu, biraz modern sinemaya benzerdi.Sanatçı daha sonra, ya bir daire ya da montaj o, sanatçı ya da hoparlör her sahnenin açıklandığı gibi bir kaydırma gibi yerleştirilmiştir o asarak resim görüntüleme, arkaya her sahnenin ortaya çözüldü bir kamu salonu kiraladı.gevşeklik ve Thomas Cole ve daha izlenimci JMW Turner gibi onun daha ünlü peyzaj çağdaşları, görünüşte hızlı bir şekilde uygulamalı fırça darbeleri eksikliği az Albüm Virginia, Beyer's manzara resimlerinin makyaj taşbaskı daha sert iken. Beyer resimlerinde ve sergi baskılar bu unsurları değil, hep beraber rağmen.
Ondokuzuncu yüzyılın ikinci ve üçüncü dönem boyunca, büyük Manzaralar sanat popüler, yayım erişilebilir formu, biraz modern sinemaya benzerdi.Sanatçı daha sonra, ya bir daire ya da montaj o, sanatçı ya da hoparlör her sahnenin açıklandığı gibi bir kaydırma gibi yerleştirilmiştir o asarak resim görüntüleme, arkaya her sahnenin ortaya çözüldü bir kamu salonu kiraladı.gevşeklik ve Thomas Cole ve daha izlenimci JMW Turner gibi onun daha ünlü peyzaj çağdaşları, görünüşte hızlı bir şekilde uygulamalı fırça darbeleri eksikliği az Albüm Virginia, Beyer's manzara resimlerinin makyaj taşbaskı daha sert iken. Beyer resimlerinde ve sergi baskılar bu unsurları değil, hep beraber rağmen.








Son düzenleme: