Ana Pardo
Langenau'da doğmuştu, Almanya; Bu küçük köy, kendilerinin olduğu Almanlar'ın arasında bilinmeyen düzenlidir, lakin o, bu kızı sınırladı, bir gelecek, romantizmin bütün görünüşleriyle hamile bıraktığı için. Siyah ormanın kalınca ekilen ağaçları, koruda açıklıkların arasında ortaya çıkan parlak mukayeselerin bir dünyasının olduğu Avrupa'nın bu köşesine verir, çok fazla şiire dönmüş olan o mitolojik esintiyle her dal ve yaprağı doyurmak. Ana María, müstesna bir ilgiyi onun, biraz sadece yaşında olduğu zaman boyamakta gösterdi. 7 yaşında o, onun (İspanya), onun amcalarıyla yaşıyor olan 6 yılı harcadığı Langenau'dan Gijón'e hareket etti, Langenau'ya bazı yazlara dönüyor. Onun aklı, sınırsız yeşil sebzeler ile telkin edilen boyalarla dolu, aşırı büyüme boyunca şimdi karşılanan zengin bir deniz sahası üzüntüsü ve onların türevlerini süzdü. Orada onun kuzenleri, cilalamaya başladı, ve vahşi görüşün olduğu ilk zaman boyunca direkt, o, Almanya'dan getirdi. Eğitim, onun yeni kız kardeşleri için bir şey esası oldu, sadece bir oyun değil.Onun, dünyanın olduğu 13 olduğu zaman, insanlar, onun yaşamının renkler ve kokuları, yeniden değiştirdi. O, León'e gitti. Onun kökleri yeniden, kayboldu. Bir yatılı okulda, o, aşıboyalarının dünyasını karşıladı, o iklimin kuruluk ve nahoşluğu, ve hem de antikalığın dünyasıyla onun ilk temaslarını yaptı. O takip eden yıl, onun ebeveynlerinin, yerleştirdiği ve onun, onun ikincil ve yüksek öğretimini tamamladığı Valladolid'e hareket etti. O aynı zamanda, resimli teknikleri öğrenmesi için onun ihtiyacını tatmin edecek olan ve öyle '2 yıl ve kalmış olan form için el işlerinin (Onun sadece, heykeltıraşlığı nerede öğrendiği)i, bir ressamın stüdyosunda kısa bir zamandır. Onun durgunlaşması ve dünyada mahkumiyet eksikliği yüzünden o, gördü, hangisi hiçbir şey, onun fikri gibi değildi, o, sanatsal orijinallik için onun aramasına devam etti. Sonra onun, J.A. Përez Vigo'yu karşıladığı ve bunun, tezler faaliyetlerini bırakması için onu götürdüğü aedin, bu öğretmeni izlediğiydi.; Onun tek diğer çalışması, klasiklerdi. çalışan bir öğretmen veya çevreyi bulmayı denedi
Langenau'da doğmuştu, Almanya; Bu küçük köy, kendilerinin olduğu Almanlar'ın arasında bilinmeyen düzenlidir, lakin o, bu kızı sınırladı, bir gelecek, romantizmin bütün görünüşleriyle hamile bıraktığı için. Siyah ormanın kalınca ekilen ağaçları, koruda açıklıkların arasında ortaya çıkan parlak mukayeselerin bir dünyasının olduğu Avrupa'nın bu köşesine verir, çok fazla şiire dönmüş olan o mitolojik esintiyle her dal ve yaprağı doyurmak. Ana María, müstesna bir ilgiyi onun, biraz sadece yaşında olduğu zaman boyamakta gösterdi. 7 yaşında o, onun (İspanya), onun amcalarıyla yaşıyor olan 6 yılı harcadığı Langenau'dan Gijón'e hareket etti, Langenau'ya bazı yazlara dönüyor. Onun aklı, sınırsız yeşil sebzeler ile telkin edilen boyalarla dolu, aşırı büyüme boyunca şimdi karşılanan zengin bir deniz sahası üzüntüsü ve onların türevlerini süzdü. Orada onun kuzenleri, cilalamaya başladı, ve vahşi görüşün olduğu ilk zaman boyunca direkt, o, Almanya'dan getirdi. Eğitim, onun yeni kız kardeşleri için bir şey esası oldu, sadece bir oyun değil.Onun, dünyanın olduğu 13 olduğu zaman, insanlar, onun yaşamının renkler ve kokuları, yeniden değiştirdi. O, León'e gitti. Onun kökleri yeniden, kayboldu. Bir yatılı okulda, o, aşıboyalarının dünyasını karşıladı, o iklimin kuruluk ve nahoşluğu, ve hem de antikalığın dünyasıyla onun ilk temaslarını yaptı. O takip eden yıl, onun ebeveynlerinin, yerleştirdiği ve onun, onun ikincil ve yüksek öğretimini tamamladığı Valladolid'e hareket etti. O aynı zamanda, resimli teknikleri öğrenmesi için onun ihtiyacını tatmin edecek olan ve öyle '2 yıl ve kalmış olan form için el işlerinin (Onun sadece, heykeltıraşlığı nerede öğrendiği)i, bir ressamın stüdyosunda kısa bir zamandır. Onun durgunlaşması ve dünyada mahkumiyet eksikliği yüzünden o, gördü, hangisi hiçbir şey, onun fikri gibi değildi, o, sanatsal orijinallik için onun aramasına devam etti. Sonra onun, J.A. Përez Vigo'yu karşıladığı ve bunun, tezler faaliyetlerini bırakması için onu götürdüğü aedin, bu öğretmeni izlediğiydi.; Onun tek diğer çalışması, klasiklerdi. çalışan bir öğretmen veya çevreyi bulmayı denedi























