Pettoruti Emilio (1892 - 1971)
Argentine ressamı ve müze yöneticisi. O, 14 yaşında boyamaya başladı, ve 1911'de, resmi bir bursta İtalya'ya yolculuk yaptı. O, Giovanni Giacometti'yle Florence'de çalıştı, ve 1913'te, Milan'da yerleştirdi, Carlo Carr'la gelecekçiliğin hakkında tartışmalarda daha 1923'te o, Berlin'de Sturm Galerie'de 35 işi sergiledi.
O, onun ilk sergisinin, Buenos havalarında 1924'te onun yenilikçi kübist sergisiyle bir skandala sebep olan onun resimlerinin olduğu o böyle şiddetli tepkileri ürettiği, Buenos havalarına dönmekten hemen önce, 1924'te Paris'te Juan Gris'i karşıladı. Yirminci yüzyılın başlangıcında, Buenos havaları, bir şehir sanatsal gelişmeyle doluydu. Pettoruti'nin kariyeri, "Arjantin, on yılda dinamik sanatsal faaliyetten tanıklık etti; Öforinin bir çağıydı, modernliğin tanımının, geliştirildiği zaman bir zaman." olduğu zaman 1920ler esnasında başarıyordu [1], Pettoruti, kübizm, gelecekçilik, constructivism ile etkilenirken, ve dalgınlık, o, o tarzların herhangi birisinde özellikle boyamayı talep etmedi. Avrupa ve Arjantin'in her yerinde sergilemek, Emilio Pettoruti, onun benzersiz tarzı ve görüşü için 20inci yüzyılda Arjantin'de en etkili sanatçıların biri olarak hatırlanır.
Argentine ressamı ve müze yöneticisi. O, 14 yaşında boyamaya başladı, ve 1911'de, resmi bir bursta İtalya'ya yolculuk yaptı. O, Giovanni Giacometti'yle Florence'de çalıştı, ve 1913'te, Milan'da yerleştirdi, Carlo Carr'la gelecekçiliğin hakkında tartışmalarda daha 1923'te o, Berlin'de Sturm Galerie'de 35 işi sergiledi.
O, onun ilk sergisinin, Buenos havalarında 1924'te onun yenilikçi kübist sergisiyle bir skandala sebep olan onun resimlerinin olduğu o böyle şiddetli tepkileri ürettiği, Buenos havalarına dönmekten hemen önce, 1924'te Paris'te Juan Gris'i karşıladı. Yirminci yüzyılın başlangıcında, Buenos havaları, bir şehir sanatsal gelişmeyle doluydu. Pettoruti'nin kariyeri, "Arjantin, on yılda dinamik sanatsal faaliyetten tanıklık etti; Öforinin bir çağıydı, modernliğin tanımının, geliştirildiği zaman bir zaman." olduğu zaman 1920ler esnasında başarıyordu [1], Pettoruti, kübizm, gelecekçilik, constructivism ile etkilenirken, ve dalgınlık, o, o tarzların herhangi birisinde özellikle boyamayı talep etmedi. Avrupa ve Arjantin'in her yerinde sergilemek, Emilio Pettoruti, onun benzersiz tarzı ve görüşü için 20inci yüzyılda Arjantin'de en etkili sanatçıların biri olarak hatırlanır.


















