İDEFİX'in TERBİYESİZLİĞİ

SECRET1962

Onursal Üye
27 Eyl 2009
411
2,733
akhisar
İDEFİX’İN TERBİYESİZLİĞİ
İdefix’ten bir kitap satın alma maceramda yaşadığım büyük sıkıntıyı burada paylaşmak istedim.Macera diyorum ,40 gün önce sipariş edip kredi kartıyla ödediğim kitaplarımın hala gelmediğinide sözümün başında belirteyim.

14 Eylül 2013 te İdefix’e 10 kitaplık bir sipariş geçtim.Bunlar bir tane Judas bir tane Dampyr sekiz tanede Büyülü Rüzgar.Kitaplar çizgi roman olduğu için birazda bu yüzden konuyu burada paylaşmak istedim.Kitapların sitelerinde yazan en uzun tedarik süresi iki gün.3,4,5,7 gün kitaplar gelmedi .Bir iki telefon açtım,dokuz gün sonra 23 Eylül’de geldi.Paketi açtım,oda ne ! kitaplar bana ait değil.İki tane çocuk kitabı,çıkan faturada Dudullu’dan bir bayanın adına düzenlenmiş.Neyse telefon açtım ,yanlışlık olduğu söylendi ne yapacağımı sordum.Geri yollamamı içine de “bu ürün bana ait değildir” yazılı bir kağıt koymam söylendi .Denileni yaptım, yurtiçiyle geri yolladım.Buraya kadar normal. Geç gelmesi yanlış gelmesi olabilirlik sınırlarındaki sıkıcı durumlar.Buradaki kırık döküklük ürünün hemen yollanmasıyla unutulur.Ama hayır.İdefix geç ve yanlış ürün gönderiminden sonra bırak bana ürün göndermeyi konuyla ilgisini bıraktı.Kardeşim,paranı almışsın,Kredi kartını bankada benden tahsil etmiş,sen bana kitabı ne göndermezsin.On kez telefon açmışım nasıl her seferinde utanmadan hallederiz deyip halletmezsin.Sana 100 Tl yi bırakıp ne halleri varsa görsünmü diyeyim.

Konuya geleyim.Yanlış siparişi geri yolladıktan sonra üç gün ses çıkmadı.Aradım,”sizin gönderiniz bize ulaşmamış görünüyor”dendi.Üç gün sonra...Makbuzunu atmıştım,Yurtiçi kargoya gidip takip numarasını aldım,ve 24 Eylülde ürünün idefix’te Fatih Koç isimli şahısa teslim edildiği bilgisini, mail attım.Tamam değilmi sonuç alınması gerekiyor.Tık yok .Artık ortalama tıynette firmaların takınmayacağı tavırlara geliyoruz.Telefon açtım,halledeceğiz dendi,telefon açtım,sistem güncelleniyor dendi,tekrar açtım”para iadesi istiyorsanız yapalım dendi.”Ürün yollanmıyacaksa iade yapın” dedim.”5 İşgünü içinde iade olacak dendi”,bayram öncesi aradım,be kardeşim hatayı yapan sizsiniz.bir kerede dönün bir kerede siz arayın ne biçim satıcısınız siz dedim,aynı gün size döneceğiz dendi(yalan).Yoruldum ama hikaye bitmedi.Anladığım kadarıyla sattıkları kitapların kültüründen zerre kadar nasiplenilmemiş bir zihniyetle satış yapıyorlar.En son bilmem kaçıncı telefonumu geçtiğimiz pazartesi açtım.Hiç bir şekilde satış sorumluluğunu üstlenmeyen hiç bir sorunu çözmeyen “telefonun öbür ucu”ndan Melek hanım isminde bir bayan çıktı.Sabırla anlattım.Kendilerini aramamın neden çözümeyetmediğini,sorunu anlatmamın onlar için neden anlam ifade etmediğini,neden sıkılmadan hep “daha sonra çözeceğiz” diyebildiklerini,ve bu kadar ortalamanın altında bir firma davranışını segilemeyi nasıl başarabildiklerini sordum.Bu kadar güvenilmez olmalarına çok şaşırdığımı aramamın sorunu çözeceklerine inancımdan değil,henüz aklıma başka bir şey gelmediğinden olduğunu söyledim.Bir kez daha becermeyecekseniz paramı iade edin dedim.Kapattım Beş dakika sonra “rutin”den farklı şaşırtıcı bir şey oldu.İdefix’ten Buket hanım diye biri aradı.Sorunu sordu...Ne azap verici bir durum.Kaç kere anlatım oysa.Ama telefona çıkan firmayı değilde kendini temsil ettiğinden, kim sorduysa konu onda kalmış.Hattın adı müşteri ilişkileri ama içerik sinirleri bozma ,adamı salak yerine koyma hattı.Neyse deyip bir kez daha anlattım.Sıkıntılı bir cevap,”ama ürünü yollamışız” bu görevliyede ürünün bana yanlış yollandığını onu geri yolladığımı teslim alanın ismini teslim tarihini kargo takip nosunu sıkılarak anlattım.”bir hafta içinde halledelim “dedi...Bir hafta içinde ,çok uzun ,ürün tedarik süresinin iki gün olduğu bir siparişte 38 gün sonra bir hafta .Saadece bu bile bir”kalibre” işareti.Alışmışlık var.Saadece “çok uzun” dedim.Normal bir insanın anlayabileceğinden çok fazla şey anlattığım için bu kadar yeter dedim ,kapattım.

Bu gün Perşembe ,haftanın bitmesinin bir gün öncesi.Cumartesi yi saymayalım arkadaşlar o gün hatta değil.Telefon açtığında “yokuz,mesaj bırakın” diyorlar.Dört günde gelmeyen kitabın yarın gelme olasılığı yüzde yirmi.Şaşırtıcı arsızlık devam ediyor.

Bilemiyorum ne yapayım.En azından burada paylaşayım Çizgi Diyarındaki dostların yayın evleri ( yada bir yayınevi) hakkında bilgileri olsun istedim.

Bu defalarca aramalarımdan birinde çıkan kişiye beni aramalarını ,mail attığımı onada cevap istediğimi söyledim.”cevap:”veririz ama 12 000 mail var hepsine bakacağız cevaplayacağız.Arkadaş ne yaptınızda size bu mail yağmuru geldi.Umut kırıcı bir durum.

Velhassıl İdefix hakkında bu bilgileri vermek istedim. Oradan alışveriş yaparken bakın sorun çıkmasın ,çıkarsa sizi sonu belirsiz bir macera bekliyor.... Bu arada her gün idefixten bana duyuru maili geliyor,onu al bunu al ama bunu da al diye ,alıp ödemeyi kartla yapanların kaçına gönderiyorlar acaba.

Tüm bu anlattıklarıma ilave olarak Çizgi Diyarından dostlara sormak istiyorum Ne yapmalıyım .Ne yapabilirim.Önerisi olan varsa almak isterim .Herkese sevgiler,selamlar
.

 
Son düzenleme:

tappers

Onursal Üye
24 Eyl 2013
637
2,217
geçmiş olsun.. sinir bozucu bir durum..bazı firmalar bunu hep yapıyor..
en iyisi para iadesi..
online olduğu için kısa (!) sürer
 

yeryüzü

Yönetici
3 Eki 2011
17,045
75,455
hiçbiryerde :)
Rahat ol dostum,
paranı iade ederler sonuçta...
Ben de geçen ay on iki sayı Doğan Kardeş
dergisi siparişi vermiştim,
üç gün geçti, mail gönderdim,
temin aşamasında diye cevap geldi.
Yaklaşık bir ay sonra üç sayısı elime ulaştı,
gerisini temin edemedik, paranızın üstünü
iade edeceğiz diye mail gönderdiler...
Artık hiç acele etmiyorum, bizde işler böyle:)
 

altay1944

Onursal Üye
30 May 2009
3,147
4,516
Paranızı alabilirseniz bana da bilgi verin.Benzer olayla bende karşılaştım ve.Siz gene iyisiniz benim verdiğim sipariş miktarı dudak ucuklatacak cinsten.Defaten mesaj atmama,facebookta yazmama ve online yardımdan konuşmama karşın adamlar öylesi pişkin ki sipariş numaranızı verin en kısa zamanda döneceğiz diyorlar.Dönmek ne kelime...Bület E. y döndü bunlar hala dönmedi.idefix doğan gurubunun eline geçince çöktü,bitti arkadaşlar.Allah mağdurlara sabırlar versin.
 

KARAOĞLAN

Onursal Üye
2 Şub 2010
3,004
20,645
Gaziantep
7 Kasım 2005-19 Haziran 2013 Tarihleri arasında idefix ten 31 siparişle tam 871 kitap aldım.Kitapların %95 i çizgi roman.(Bilgiler idefix in sipariş takibinden) 30 siparişimde hiç bir sorunla karşılaşmadım.Ta ki 368 TL lik 31.siparişime kadar.Gecikme olursa telefonla veya e-postayla anında bildiriyorlardı.Son siparişim 10 gün gecikince 3 kez mesaj gönderdim yanıt yok.2 kez telefon açtım 20 bilmem kaçıncı sıradasınız dedi bant kaydı, beklemekten sıkıldım,kapattım.3.telefonumda inat edip bekledim yarım saat sonra sıra geldi.Siparişin akibetini sordum,ilgileneceklerini söylediler.Noluyor dedim telefondaki bayana idefix el mi değiştirdi,eskiden böyle sorunlar olmazdı deyince "Evet idefix i Doğan Holding aldı" dedi.15.günde kitaplar geldi.Acaba sorunları ben mi yanlış değerlendiriyorum, derken "sikayetvar.com"a baktım ki ohoo yüzlerce yakın tarihli şikayet var.Verdikleri yanıtlar kopyala-yapıştır yöntemiyle.Bunca yıllık alış-verişimiz var,son bir deneme yapayım dedim Facebook taki sayfalarına 5 Ekim tarihinde "Kasım -Aralık aylarında düzenlediğiniz Sanal Kitap Fuarı yaklaşıyor ne zaman düzeleceksiniz" diye bir mesaj yazdım.Yanıt yok.İdefix benim için artık bitmiştir.Tek kitap bile almam.
 
Son düzenleme:

KARAOĞLAN

Onursal Üye
2 Şub 2010
3,004
20,645
Gaziantep
Idefix

İdefix'e sipariş vermeyi düşünenler; Önce Facebook-idefix'teki ve "sikayetvar.com"daki yazılanları okusunlar.Benden söylemesi.Bak kırmızı ile yazıyorum.
 
Son düzenleme:

The_DarknesS

Yönetici
Çeviri & Balonlama
17 Nis 2010
9,538
28,621
İzmir
Allah'tan İzmir'de Muzaffer Ceyhan var.
Pınar Kitap'tan alıyorum sıkıntı çekmiyorum.

Ben bir süredir kıl oluyordum bu idefix'e, bir yerlerde de okumuştum sanırım.
Ayıptır, yapamayacaksan kapat kepengi çek git.
Milleti ne uğraştırıyorsunuz.
 

tabure

Guest
14 Eki 2011
621
2,016
Bastiani Kalesi
Şu anda en sorunsuz ve iyi fiyatlı kitap sitesi gördüğüm kadarıyla Doğan grubu olmakla birlikte D&R. İdefix bu işlerin öncülüğünü yaptı ama devamını getiremedi, fiyat olarak da diğerlerinden yüksek kaldığından yıllardır alışveriş yapmıyordum.
Bir arkadaş Doğan grubu aldı İdefix'i demiş, zaten eğer lojistiğini Hepsiburada'ya verdilerse, bu yaşanan sorunlar doğal. Hepsiburada şu anda ne yaptığını bilmez halde, gelen siparişler karşısında yetersiz kaldıklarından sipariş azaltma amaçlı İstanbul içi kargo ücretlerini 10 TL'ye kadar çıkartmışlar.
Yaşadığınız bu durumu özetleyerek Şikayetvar'a yazmak lazım, hem bu tarz yaklaşımları afişe etmek hem de başkalarının okuyup bilgilenmesi için.
Türk milleti olarak maalesef organizasyon, müşteri hizmetleri anlayışımız çok geride şu an için, ileride düzelir mi, onu bile öngöremiyoruz.
 

abartman

Onursal Üye
13 Ocak 2011
2,000
11,944
Yanlış ürün göndermeleri vaka-i adiyeden... Özellikle çoklu alımlarda araya sıkıştırıyorlar ilgisiz bir şeyi. Ama asıl, benim de kaç defa telefon edip şikayet etmeme neden olan bir huyları vardı. İrsaliye belgesini fatura diye yutturmaya kalkıyorlardı. O faturaları onca telefon teatisine rağmen görme şansım olmadı. O yüzden zorda kalmadıkça İdefix'ten bir şey almamaya çalışıyorum yıllardır.

Geçmiş olsun Secret1962...
 

muratusta

Süper Üye
14 Ağu 2012
570
2,148
İSTANBUL
Millet böyle zengin oluyor herhalde, inşallah paranızı alırsınız kırmızı ile yazan tex arkadaşımız gibi herkesinde kulağına küpe olsun bari, bundan sonra kimsede idefixden hiç bir şey almasın uyarı yapan
secret1962 arkadaşım uyardığın için çok teşekkürler
 

hadon

Onursal Üye
Çeviri & Balonlama
10 Mar 2010
3,056
9,086
Kastamonu
Sevgili dostum geçmiş olsun; Allah sabır versin. Buraya yazdığınız için teşekkür ederim...

Ben 2 ay kadar önce İş Bankası Kültür Yayınları'ndan 8-10 tane kitap istedim. Alışverişi bankanın sitesinden yaptım ama aracılık eden İdefix imiş. Benim siparişim hiç işleme alınmamıştı. Bankaya e-posta gönderip şikayetimi bildirdim. Onlar bastırınca sorunum çözüldü. Şansım varmış... Bir daha İnternet'ten kitap almam...
 

cobra

Süper Üye
23 Kas 2009
528
1,397
Sakın hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin, ayrıca sikayetvar.com gibi platformlarda da şikayetinizi dile getirin böylece daha fazla kişi haberdar olur firmalarda pabucun pahalı olduğunu anlarlar . Hangi devirde yaşıyoruz , ya kendilerine çeki düzen verecekler ya da çekilecekler bu işlerden.
 

carson10

Aktif Üye
16 Ara 2012
388
1,155
Ben de 5-6 ay önce İdefix'e çizgi roman siparişi verdim ve kredi kartıyla ödedim.Eksik ürün
gönderdiler. Paramı iade edin diye 2 e-mail gönderdim cevap gelmedi. Sonra "Sizde hiç ticari
etik yokmu? Bir daha sizden alışveriş yapmayacağım" diye e-mail göndererek peşini bıraktım.
Eğer göze alabiliyorsanız dava açabilirsiniz ya da tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurabi-
lirsiniz. Benim rakam küçüktü uğraşmadım. Hiç kimse İdefix'ten alışveriş KESİNLİKLE YAPMASIN.
 

bazilisk

Yeni Üye
3 Nis 2009
46
43
ben de bir idefix mağduru olarak geçmiş olsun diyorum. yüklüce miktarda siparişimi 2 ayda gönderebilmişlerdi. 4-5 kitabı da tedarik edememişlerdi. doğan grubuna devrolmadan önce ne güzeldi halbuki.
 

Gabby

Onursal Üye
18 Haz 2012
264
1,450
Satış aşamasında büyük bir Japon şirketin İdefix'i almak için bayağı bir çabaladığını duymuştum.

15 milyon müşterisi olan dev markanın şu anki durumunu okuyunca keşke Doğan grubu değil de Japonlar alsaymış diye düşünmeden edemiyor insan.
 

comedian

Onursal Üye
13 Tem 2012
1,275
4,695
Ben en son geçen sene idefix'ten alışveriş yaptığımda hiç sorun yaşamamıştım. Demek o zaman Doğan Grubunda değildi. Bu sene idefix'e hiç bulaşmayayım en iyisi :) Arada alış veriş yaptığım ilknokta.com var bu sene ordan alayım siparişlerimi. Gelinen durum çok üzücü oysa eskiden gerçekten çok iyi hizmet veriyorlardı.
 
Son düzenleme:

tabure

Guest
14 Eki 2011
621
2,016
Bastiani Kalesi
Bir arkadaşın yazdığı gibi internetten kitap almayayım düşüncesi de çözüm değil. Sonuçta serbest piyasa ekonomisi olan bir yerde aynı ürün 10 ayrı yerde ayrı fiyata satılıyor. Tüketicinin de yapması gereken en ucuz neredeyse araştırıp oradan almak olmalı, cebimizdeki parayı sonuç olarak havadan kazanmıyoruz, beş-on kuruş bile önemli çoğumuz için. (Harçlık olarak alsak bile sonuçta anne-babamız da havadan kazanmıyor.)

Ben genelde kitapları kitapçılarda araştırıp elime alıp inceleyip gidip internetten alıyorum çünkü ekstra bir indirim olmadıkça kitapçılar üstünde yazan fiyattan satıyorlar. Mesela D&R dükkanda bir kitap etiket fiyatından satılıyor, ama internet sitesinde % 20-25 indirimli satıyorsa internetten alacaksın, ihtiyacını biriktirip 4-5 kitap alırsan örneğin 50-75 TL üzerine filan çoğu sitede kargo ücreti de ödemiyorsun. Burada püf noktası hem uygun fiyatlı hem de iyi hizmet alabileceğin yeri seçebilmek, o da biraz araştırırsan ortaya çıkacak bir şey.

Başlığı açan arkadaşımızın başına gelen "Senin paketinin başkasına, başkasınınkinin de sana gelmesi" çok ekstrem ve istisnai bir durum. Ben yıllardır internetten alışveriş ederim, bana da sadece bir kere denk geldi, onca sipariş arasında.
 

comedian

Onursal Üye
13 Tem 2012
1,275
4,695
Ben de yıllardır idefix'ten alışveriş yapıyordum ama gelinen durumda bunu değiştirmek gerektiği kesin. Dediğiniz gibi internetten alışveriş yapmamak gerek konusuna ben de katılmıyorum. Sonuçta idefix el değiştirmiş ve hizmeti kötüleşmiş olabilir ama daha bir sürü site var ve hizmetleri de gayet iyi. Mesela ilknokta.com bu konuda sıkıntı yaşamayacağınızı tahmin ettiğim bir yer. Uzun zamandır idefix kadar çok olmasa da bir çok kitabımı oradan almışlığım var.
 

Lami Tiryaki

Onursal Üye
21 Nis 2009
513
3,729
İdefix bağımsız çalıştığı dönemin en iyilerindendi. Türkiye'nin en güvenilir internet kitap ve kültür ürünleri satışçısıydı. Ancak Türk kafası işte, kendini baltalamayı iyi bilir. "Nasıl olsa müşteri protfoyümüz çok geniş" hesabına indirimleri minimuma indirdiler ve müşteri kaybetmeye başladılar. Kaybedilen pastayı diğer internet satış siteleri-özellikle D&R-kaptı. Bir süre sonra indirimlerden taviz vermeden kitap fuarları yoluyla kısa yoldan köşe dönme zihniyetine de bulaştılar. Böylece sıradan zamanlarda alışveriş yapan okurların alışverişi kesip fuar zamanlarını beklemelerine neden olup iyice batmaya başladılar. Sonunda olan oldu, pusuda bekleyen büyük balık(D&R), bu kendini beslemesini beceremeyen küçük balığın tepesine bindi. Şu anda olan budur. Büyük balık küçük balığı öldürüp bünyesine katmakla meşgul. Yaşadığınız sorunlar da bu yüzden. Yeni Dünya Düzeni'nin tipik bir örneği. Önce yeni bir marka yaratırsınız ya da sizden küçükleri toplarsınız, sonrada onları yok edersiniz. Bütün büyük şirketler yapar bunu. Doğan gurubu D&R'ı parlatmak için İdefix'i yok etmeye çalışıyor gibi geliyor bana. Ancak bu arada D&R'da bir Türk şirketi olup anam babam usülü Yeni Dünya Düzeni uygulamaya kalktığı için o da bu yolla kendi kendini baltalayıp duruyor. Nasıl mı?

Yıllardır D&R'ı kullanırım. Hiç unutmam bir keresinde siparişimi verdiğimin ertesi günü bütün ürünler elimdeydi ve özel teşekkür mesajı atmıştım. Oysa geçen ay verdiğim sipariş D&R tarihinde ilk defa 10 günde geçti elime(iki defa telefonla taciz etmek zorunda kaldım üstelik). Salı günü verdiğim siparişimin ödeme onayı da ikinci gün hala yapılmamıştı. Dün aradığımda bir kızcağız çıkıp ilgilendi. Bana bilgilendirme için bir mail adresi verdi. Verdiği adres İdefix'e aitti. Olayı anlayıp kızı uyarınca, "ya pardon D&R adresi vereyim o zaman. Biz İdefixe'de destek veriyoruz" dedi. Yani İdefix'i yok etmeye çalışırken virüsü D&R'a da bulaştırıp kendi kendilerine de zarar verip duruyorlar. Kesin personel yönetimine amatörleri ya da torpillileri doldurdular ve patronların bu işten haberi yok. Yoksa böyle çalışan D&R yönetimine sağlam bir şamar atmak lazım. Neyse...

Sonuçta İdefix mağdurları ve bundan sonra mağdur olmaya aday olan arkadaşlar. Kafası yenmiş küçük bir balığı akvaryumunuza koymaya çalışıyorsunuz. Yapmayın, o balık ölüyor zaten. Alışveriş yapmaya çalışıp D&R'ı da baltalamayın. Zaten D&R'ın indirimleri İdefix'ten kat kat iyi ve şu an için hala sistemi güzel çalışıyor.

Saygılarımla
Lami Tiryaki
 

falcetus

Yeni Üye
19 Tem 2013
26
19
Ben de yıllardır idefix'ten alışveriş yapıyordum ama gelinen durumda bunu değiştirmek gerektiği kesin. Dediğiniz gibi internetten alışveriş yapmamak gerek konusuna ben de katılmıyorum. Sonuçta idefix el değiştirmiş ve hizmeti kötüleşmiş olabilir ama daha bir sürü site var ve hizmetleri de gayet iyi. Mesela ilknokta.com bu konuda sıkıntı yaşamayacağınızı tahmin ettiğim bir yer. Uzun zamandır idefix kadar çok olmasa da bir çok kitabımı oradan almışlığım var.

İlknokta konusunda katılıyorum. Sanırım İthaki ile bağlantılı bir site ve güzel indirimler yapıyorlar. Özellikle de İthaki yayınlarında. Alıştığımız gibi iki-üç günde gelmese de en azından eksiksiz olarak geliyor siparişleriniz.
 

Gabby

Onursal Üye
18 Haz 2012
264
1,450
Çok güzel özetlemişsiniz Lami bey, kaleminize sağlık...

Belki sizin de kulağınıza gelmiştir, piyasanın iki yıl içinde asıl büyük balıkla tanışacağı konuşuluyor. Hem de öyle böyle değil, tam baba torik: Amazon...:)
 

tabure

Guest
14 Eki 2011
621
2,016
Bastiani Kalesi
Herhalde Doğan grubu İdefix'le D&R'ın internet satışını birleştirip süsleyip sonra da Amazon'a satacak desenize...
Gerçi E-bay de geldi yıllar önce Gittigidiyor'u alarak. Ama Gittigidiyor E-bay'in biraz fazla yerel bir versiyonu olarak kaldı, çok da bir şey değişmedi, uluslararası bir alım yapmak istediğimizde gene ebay'i kullanmak durumunda kalıyoruz.
 

Mehmet Ali

Süper Üye
1 May 2009
3,351
53,674
TAM 35
Valla ben İlyas'tan ve Kuzgundan alıyorum ara sıra. Telefon açıp ne oldu bizim kitaplar diyebilirsiniz asla kızmıyorlar:)
 

Demirbaş Yayıncılık

Kıdemli Üye
26 Kas 2012
140
425
Çok yakında açılacak ecizgiroman.com da sizleri müthiş indirimler ve problemsiz hizmet bekliyor.Lütfen siteyi ziyaret edin bazı fiyatları inceleyin kendiniz değerlendirin.25 yıllık emek ve çr sevgisinin ürünü bu site ve burada 12 aya varan kredi kartlı satışıyla istediğiniz çr , roman vs alabileceksiniz.
 

kparker

Süper Üye
5 May 2012
157
834
twitter'da da benzer durumlarda şikayetleri dile getirin derim. çizgi diyarı pek çok çizgi roman sever tarafından takip edilen bir site. çok geniş bir kitleye hitap ediyor fakat çizgi roman ile ilgili olmayan daha geniş kitlelere de duyurmak için hangi marka ya da kurum ile ilgili olur ise olsun probleminizi twitter üzerinden de dile getirmenizi tavsiye ederim. çok etkili olacaktır. sosyal medyanın bu kadar yaygın olduğu bir çağda markalar ayakta kalabilmek istiyor ise daha etkili ve kaliteli hizmet vermek zorunda.
 

altay1944

Onursal Üye
30 May 2009
3,147
4,516

sitesine girerek şikayetinizi yazın tabii önce üye olun .Site şikayeti doğrudan idefix sitesine gönderiyor ve idefixin yapmadığını yaparak geri dönüş yapıyor.En azından bende yaptılar.80 kitaplık siparişimin 22 tanesini gönderdiler geri kalanın üzerine yattılar.Her platformda derdimi dile getiriyorum.Durmak yok her gün mail yazın bıkana kadar...
 

büyük beyaz

Yönetici
Çeviri & Balonlama
E-Dergi Takımı
17 Ağu 2009
17,733
44,001
denize sıfır
Ben İdefix'den 2 kez kitap aldım sorun yaşamadım ama bu yaşananlar başıma gelse insanlıktan çıkardım kesinlikle. Peşini bırakmak yok ya yola gelecekler, ya yoldan çekilecekler.
 

Beydaba

Süper Üye
7 Mar 2010
92
446
İdefixe bende ilk defa sipariş verdim. 5 gün geçti hiç bir haber yok. Bu sabah burada konuyu okuyunca eyvah ben ne yaptım dedim ki cep telefonumun mail geldi uyarısına bakınca rahatladım. Siparişlerimi kargoya vermişler. Hem utandım hem sevindim.
 

SECRET1962

Onursal Üye
27 Eyl 2009
411
2,733
akhisar
Uzun bir aradan (; 14 Eylül-30 Ekim, 46 gün ) sonra az önce İdefix'ten siparişim geldi.En son pazartesi aramıştım, aynı gün Doğan Kitap adıyla gönderilmiş.Burada yazdıktan sonra yorum yapan arkadaşların önerisi üzerine şikayet var com.a yazmıştım,oradan bana dönüş oldu.Tüketici hakları derneği sitesinden bir başvuru yaptım (gerçi o bana form çıktısı verip ilgili birim Akhisar kaymakamlığına yönlendirdi.Islak imza gerekiyormuş.Bu gün yarın gidecektim,kitaplar geldi).İdefix neden göndermeye karar verdi bilemiyorum,ama bir şeyden eminim sorumluluk duygusundan değil.Belki,şikayet var com.a yazmamdan belkide sitemizde arkadaşlarla bu konuyu paylaşmamdan yollamıştır. Bir yangından kurtulmuş gibiyim.Bir daha mı idefix. Asla.Telefon aramalarımın faturama yansıması ne olacak belli değil. Kurnaz sokak satıcısı İdefix'le buraya kadar...Yukardaki yazıyı okuyan, yorum yapan tüm arkadaşları bilgilendirmek için bunları yazmak istedim, sevgiler, selamlar.
 
Son düzenleme:
Üst